انتشار مشخصاتی از اپتیموس L3 II, L5 II و L7 II

ممتازنیوز:

مشخصاتی از سه اسمارت فون نسل جدید سری ال اپتیموس شرکت ال جی قبل از معرفی رسمی منتشر شد. این محصولات با نام اپتیموس L5 II, L3 II و L7 II شناخته می شوند و نسخه ارتقا یافته ای از سری اول اپتیموس ال هستند که بیش از ۱۰ میلیون دستگاه فروش داشته است.

1

اسمارت فون LG Optimus L3 II که تصویر آن را مشاهده می کنید، یک اسمارت فون سطح پایین است و دارای پروسسوری ۱ گیگاهرتزی همراه با صفحه نمایشی IPS می باشد. دوربین اصلی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است. LG Optimus L5 II نیز دارای پروسسوری ۱ گیگاهرتزی Cortex-A9 همراه با جی پی یو PowerVR SGX531، صفحه نمایش ۴ اینچی WVGA و اندروید ۴.۱.۲ Jelly Bean می باشد.

در نهایت اسمارت فون LG Optimus L7 II وجود دارد که از یک چیپ ست ۱ گیگاهرتزی و ۲ هسته ای Qualcomm Snapdragon MSM8225 (جی پی یو ادرنو ۲۰۳)، رمی ۷۶۸ مگابایتی، صفحه نمایش ۴.۳ اینچی WVGA، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۲,۴۶۰mAh و سیستم عامل اندروید ۴.۱.۲ Jelly Bean بهره می برد.

انتظار می رود که نسخه دو سیم کارته LG Optimus L5 II و L7 II نیز روانه بازار شود. منتظر اطلاعات و جزئیات بیشتری از این محصولات ال جی در رویداد MWC 2013 بارسلون باشید.

gsmarena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.