انتشار مشخصات Galaxy Gear سامسونگ؛ صفحه نمایش ۲.۵ اینچی OLED

ممتازنیوز:

05-samsung-galaxy-gear-trademark-filing-reveals-real-name-news

ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر رونمایی شود، اما این محصول جدید سامسونگ چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد؟ براساس آخرین اطلاعات بدست آمده این ساعت که قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را دارد و عملکرد آن بیشتر در ارتباط با اسمارت فون دیده می شود تا یک گجت مستقل، دارای صفحه نمایشی ۲.۵ اینچی OLED تمام رنگی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است.

قدرت این محصول سامسونگ را یک پروسسور ۲ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی Samsung Exynos 4212 همراه با گرافیک Mali-400 MP4 تامین می کند. این ساعت قابلیت اتصال به اسمارت فون از طریق بلوتوث را دارد، ضمن اینکه قابلیت پشتیبانی از NFC نیز برروی آن وجود خواهد داشت. یکی از نکات جالب وجود یک دوربین مستقل برروی Galaxy Gear می باشد. حتی اسپیکرهای کوچکی نیز برروی آن تعبیه شده است. یکی از موضوعاتی که هنوز به آن پاسخی داده نشده در مورد باتری این ساعت می باشد. با توجه به کوچک بودن ساعت هوشمند و رنگی بودن صفحه نمایش می بایست از باتری مناسبی درون آن استفاده شود، موضوعی که هنوز ناشناخته باقیمانده است.

در ساعت Gear از سنسورهای مختلفی استفاده می شود. این احتمال وجود دارد که از این گجت هم بتوان برای تناسب اندام استفاده نمود، یعنی همانند اسمارت فون گلکسی اس ۴ و اپلیکشن S Health، بتوان از این ساعت هم برای اینگونه موارد استفاده نمود.

در بخش نرم افزاری، سیستم عامل اندروید ۴.۲ جیلی بین به همراه رابط کاربری یا پوسته اختصاصی سامسونگ وجود خواهد داشت. همانطور که اعلام شد ساعت هوشمند Galaxy Gear قرار است به همراه گلکسی نوت ۳ در تاریخ ۴ سپتامبر رونمایی شود. شما چه انتظاری از این محصول سامسونگ دارید؟

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.