انتصاب “مولاوردی” به سمت مسئول ستاد بزرگداشت هفته زن

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

با حکم قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی”شهیندخت مولاوردی” به سمت “مسئول ستاد مرکزی بزرگداشت هفته زن و روز مادر” منصوب شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، “شهیندخت مولاوردی” معاونت زنان و خانواده رئیس‌جمهور  با حکم “اصغر آب‌خضر” “قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی” به سمت “مسئول ستاد مرکزی بزرگداشت هفته زن و روز مادر” منصوب شد.

در حکم انتصاب مولاوردی این طور آمده است:

به موجب این حکم، سرکار عالی را که از مدیران متعهد و دارای تجارب مفید و کاربردی ممتد در امور بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشید، به سمت “مسئول ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر” منصوب می‌نمایم.

“آب‌خضر” در قسمت دیگر این حکم انتصاب اظهار امیدواری کرده است تا با سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرای هرچه مطلوب‌تر و همکاری صمیمانه با تمامی مراکز ذی‌ربط در امور مربوط به بزرگداشت این هفته به ویژه ایام ولادت حضرت صدیقه کبری (سلام‌الله علیها)؛ شاهد برپایی مراسم و جشن‌های متناسب و در خور شأن بانوان میهن اسلامی‌مان در سراسر کشور باشیم.

در پایان “اصغر آب‌خضر” برای مولاوردی و سایر مسئولان خدوم و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو توجهات حضرت ولی عصر “عجل الله تعالی فرجه الشریف” و منویات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی سلامت، سعادت و مزید توفیقات را از آستان خداوند متعال درخواست کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.