انتقاد از حجم زیاد مطالب درسی دانشگاه‌ها

جام جم آنلاین: وزیر سابق بهداشت در پنجمین جشنواره شهید مطهری با اشاره به موثر بودن اجرای روش های جدید آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی گفت: در دانشگاه شاگردپروی بسیار مهم است و باید به سمتی پیش برویم که استعدادها شکوفا شود.

دکتر کامران باقری لنکرانی در این مراسم که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، افزود: جشنواره شهید مطهری به منظور ملموس کردن فرآیندهای آموزشی برگزار می شود تا محیط دانشگاه به سمت روش های نوین پیش رود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی باعث شناخت بیشتر ظرفیت های بزرگ دانشگاه های علوم پزشکی می شود عنوان داشت: اجرای چنین فرآیند های آموزشی در این دانشگاه ها می تواند الگوی سایر دانشگاه ها باشد.

رئیس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از ضعف های دانشگاه ها را حجم زیاد مطالب درسی خواند و گفت: باید با به روز کردن محفوظات، آنها را در ذهن دانشجویان ماندگارتر و دانشجو را به توجه بیشتر در کلاس تشویق کنیم.

باقر لنکرانی با اشاره به روش‌های جدید در آموزش اظهار داشت: با استفاده از روش‌های جدید شتاب بیشتری به آموزش فرآیندهای آموزشی داده شده است که باعث شکوفایی بیشتر می شود.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.