انتقاد شدید جباری از اتفاقات اخیر استقلال/ ارزشی که زیر سئوال رفته است

۲۱فروردین۱۳،

مجتبی جباری،‌ هافبک تیم استقلال با شرایطی خاص به تمرینات این تیم بازگشت و در ترکیب اصلی آبی ها قرار گرفت، اما وی مانند قبل به اتفاقات حاکم در تیم معترض شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در بازی برگشت مقابل الهلال عربستان شکست خوردند و این در حالی است که حرف و حدیث و حواشی بسیاری سبب شد که این اتفاق برای آبی ها رخ دهد و پس از این باخت، مباحثی مطرح شد که سبب اعتراض بعضی نفرات این تیم از جلسه مجتبی جباری شد.

این  گزارش حاکی است، حضور هواداران در آزادی خواسته کل اعضای تیم استقلال بود اما شرایطی که در آزادی حاکم شد، سبب این است که بازیکنان به هواداران تیم معترض شوند.

گفتنی است، حضور هواداران در آزادی خواسته کل اعضای تیم استقلال بود اما شرایطی که در آزادی حاکم شد، سبب این است که بازیکنان به هواداران تیم معترض شوند و از آنها بخواهند که این نوع حمایت را کنار گذاشته و برای استقلال وارد استادیوم شوند و این تیم را یاری کنند،‌ اما این اتفاق رخ نداده است و این موضوع بازیکنان استقلال را معترض کرده است و جباری به عنوان نماینده کل تیم به این موضوع اشاره کرده است و این شرایط را عامل اصلی کاهش روحیه بازیکنان تیم می داند.

شایان ذکر است، استقلال سه امتیاز بازی برگشت مقابل حریف عربستانی خود را از دست داد و این موضوع عاملی شد که آبی ها برای صعود به مرحله بعدی مسابقات آسیایی به دیدارهای آینده فکر کرده و امیدوار باشند.

گفتنی است، جباری اعلام کرده است که زحمات اعضای این تیم با تقدیر روبرو نمی شود و گویا شرایط ایجاد شده در تیم به چشم کسی نمی آید و برای  آنها ارزش و اهمیت قائل نمی شوند، اما این در حالی است که استقلال با زحمات بازیکنان خود که در تیم حضور دارند تا این مراحل پیش آمده و در لیگ برتر نیز صدرنشینی را بدست آورده است و شانس اول قهرمانی در لیگ است.

شایان ذکر است، کاپیتان استقلال که از زمان حضورش در تیم استقلال بحثی را مطرح نکرده و انتقادی از تیم و اتفاقات داخل استقلال نداشت این بار بحث تماشاگران را پیش کشیده است و اعلام داشت که این اتفاقات و رفتاری که هواداران تیم دارند، اصولی و درست نیست زیرا استقلال با شرایطی ایده آل روبرو شده است و تا اینجای مسابقات پیش آمده است و هواداران نیز باید برای این موضوع ارزش قائل شوند و شرایط تیم را در نظر داشته باشند، اما این اتفاق رخ نداده است و بازیکنان از هواداران گله فراوان و اعتراض دارند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.