انتقام سخت چلسی از منچستر یونایتد

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در خبر

در جام اتحادیه فوتبال انگلیس چلسی در خانه منچستریونایتد را در جدالی نفس گیر شکست داد و لیورپول و تاتنهام با شکست برابر حریفان از دور رقابت ها حذف شدند.

به گزارش تفسیری مشرق iبه نقل از فارس، دور یک هشتم نهایی دیدارهای جام اتحادیه فوتبال انلگیس با برگزاری ۳ دیدار iبه پایان رسید.

در مهم ترین دیدار این مرحله تیم های چلسی و منچستریونایتد در استمفورد بریج لندن با یکدیگر روبه رو شدند. این دیدار در واقع تکرار دیدار یکشنبه قبل در لیگ برتر انگلیس بود که iبه پیروزی یونایتدها در زمین چلسی انجامیده بود.

در آن دیدار مارک کلاتنبرگ، داور مسابقه ۲ بازیکن از چلسی را از زمین اخراج و گل سوم یونایتدها را نیز که آفساید بود iبه اشتباه صحیح اعلام نمود. پس از این دیدار تعدادی از بازیکنان چلسی مدعی شدند کلاتنبرگ در جریان دیدار با کلمه های نامناسبی با آنها صحبت نموده و iبه جان اوبی میکل، هافبک رنگین پوست این تیم توهین نژاد پرستانه نموده است. باشگاه چلسی اعلام نمود از این داور شکایت خواهد نمود و اتحادیه داوران حرفه ای نیز حمایت کامل خود را از کلاتنبرگ اعلام نمود. حال هنوز سرنوشت این دیدار مشخص نشده که این ۲ تیم در چارچوب جام اتحادیه iبه مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار که بیش از ۴۱ هزار تماشاگر آن را از نزدیک تماشا نمودند رایان گیگز، هافبک ولزی منچستریونایتد در دقیقه ۲۲ گل اول بازی را وارد دروازه میزبان نمود. دقیقه ۳۱ داوید لوییز از روی نقطه پنالتی کار را iبه تساوی کشاند و در دقیقه ۴۳ خاویر هرناندز گل دوم یونایتد را وارد دروازه چلسی نمود تا تیمش را در خانه حریف پیش بیندازد.

دقیقه ۵۲ گری کیهیل گل تساوی آبی های لندن را زد ولی ۷ دقیقه بعد و در دقیقه ۵۹، نانی بار دیگر یونایتدها را پیش انداخت. نتیجه ۳ بر ۲ تا دقیقه ۹۴ پا بر جا ماند تا اینکه داور با اعلام ضربه پنالتی iبه سود چلسی تصمیم جنجالی را گرفته باشد. ادن ازرد از روی نقطه پنالتی کار را iبه تساوی کشاند تا بازی وارد وقت های تلف شده شود.

دنیل استاریج دقیقه ۹۷ و رامیرس ۱۱۶ برای چلسی گل زدند تا این تیم در آستانه پیروزی قرار بگیرد. گل دقیقه ۱۲۰ رایان گیگز از روی نقطه پنالتی نیز iبه یونایتدها کمکی نکرد تا آنها در این دیدار شکست خورده و از راهیابی iبه مرحله بعد باز بمانند.

نتیجه سایر دیدارها iبه شرح زیر است:

لیورپول یک – سوانسی ۳

لوییس سوارز ۷۶ برای لیورپول

چیکو ۳۴، دایر ۷۲، دگوزمن ۹۴ برای سوانسی

نورویچ ۲ – تاتنهام یک

فرتونگن ۸۴ (گل iبه خودی)، جکسون ۸۶ برای نورویچ

گرت بیل ۶۶ برای تاتنهام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.