انصاریفرد چهل و سومین گلزن جهان

جام جم آنلاین: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در رده‌بندی برترین گلزنان باشگاهی جهان که توسط سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان اعلام شد، در رده چهل و سوم دنیا قرار گرفت.

سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان امروز سه‌‍شنبه رده‌بندی برترین گلزنان باشگاهی جهان در سال ۲۰۱۲ را اعلام کرد که کریم انصاریفرد از تیم سایپای البرز با ۲۱ گل‌زده در رده چهل و سوم جهان قرار گرفت.

در این رده‌بندی ۶۲ گلزن برتر جهان که بیش از ۲۰ گل در یک فصل به ثمر رساندند، حضور دارند. در بین آنها نام فونیکه سی، مهاجم مالیایی تیم صنعت نفت آبادان دیده می‌شود که با ۲۰ گل، رده پنجاه و چهارم را به خود اختصاص داده است.

لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا با ۵۰ گل‌زده در صدر این رده‌بندی ایستاده است. کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم رئال مادرید با ۴۶ گل‌زده، هنری هرناندز، مهاجم کلمبیایی تیم جگوار دیپنز با ۳۵ گل‌زده، باس دوس، مهاجم تیم هرنوین هلند و بوراک ایلماز، بازیکن تیم ترابوزان اسپور ترکیه‌ با ۳۲ گل در رده‌‎های اول تا پنجم قرار گرفته‌اند.

رابین فن پرسی، مهاجم هلندی تیم آرسنال انگلستان با ۳۰ گل‌زده، کلاس یان هونتلار مهاجم هلندی تیم شالکه آلمان با ۲۹ گل‌زده، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم میلان، اوریبه پارالتا، مهاجم سانتوس لاگونا مکزیک و شیدو دومبیا، مهاجم ساحل عاجی تیم زسکا مسکو با ۲۸ گل‌زده رده‌های پنجم تا دهم را از آن خود کردند. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.