انقلاب بحرین تا اسقاط نظام ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، پدر شهید محمود ابوتاکی عصر پنجشنبه در همایش رهبران دربند که با حضور نمایندگان گروه‌های انقلابی و خانواده اسرا و شهدای بحرینی در مرکز همایش‌های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به جنایات آل خلیفه و آل سعود در بحرین اظهار داشت: بعد از اسارت و یا شهادت هر بحرینی آزار و اذیت و شکنجه خانواده آنها آغاز می‌شود و ماموران حکومت با تجاوز به خانه‌های شهدا و اسرا علاوه بر سرقت وسایل، اعضای خانواده را مورد اذیت قرار می‌دهند.

احمد ابوتاکی گفت: مردم بحرین از حضور اشغالگران رنج می‌برند و بیشتر مناطق بحرین در محاصره است و در ساعات مختلف شبانه روز مردم انقلابی بحرین مورد آزار و اذیت و شنکجه می‌شوند.

حاکمان کشورهای منطقه در ریختن خون شهدا بحرینی دست دارند

وی عنوان کرد: حاکمان کشورهای منطقه همانند قطر و عربستان در ریختن خون شهدا بحرینی دست دارند و در قتل آنها شریک‌اند.

این مبارز بحرینی اضافه کرد: آنها با تمسخر انقلاب مردم بحرین و اتهام اینکه این اعتراضات طائفه‌گری است و مسائل دیگری در میان نیست، انقلاب مردم بحرین را سرکوب می‌کنند.

وی با بیان اینکه در انقلاب مردم بحرین هم شیعیان و هم اهل سنت حضور دارند، افزود: امروز در زندان‌های بحرین هم شیعه و هم اهل تسنن وجود دارد که تنها خواسته آنها آزادی و عدالت است.

احمد ابوتاکی با بیان اینکه برخورد دولت با مردم همانند برخورد با دشمن است و برای آنها شیعه و سنی فرقی ندارد، افزود: ما از خون شهدای بحرین کوتاه نخواهیم آمد و مسیر آنها را تا اسقاط نظام ادامه خواهیم داد.

وی عنوان کرد: آل خلیفه با فرمانبرداری از امریکا و حاکمان کشورهای منطقه با گازهای سمی به جان مردم انقلابی بحرین می‌افتند.

ایرانی‌ها همواره در کنار مردم انقلابی بحرین بوده‌اند

این انقلابی بحرینی، با بیان اینکه از مردم و جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که حمایت‌های خود را از مردم بحرین ادامه دهند، افزود: مردم بحرین نگرشی انسانی دارند و این را تاریخ به اثبات رسانده‌اند.

پدر شهید محمود ابوتاکی ابراز داشت: ایرانی‌ها همواره در کنار مردم انقلابی بحرین بوده‌اند و ما این پیام را به خانواده‌های شهدای بحرین خواهیم رساند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.