انگلیس بایدسیستم مربی گری خودراتغییردهد

به نقل از ساکرنت، پتریک ویرا که پیشینه‌ حضور در تیم‌هایی مانند میلان، آرسنال، منچسترسیتی، اینترمیلان و یوونتوس را دارد، اکنون به عنوان مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی در انگلیس فعالیت می‌کند.

به گزارش فارس،ویرا در این مورد گفت: برای کشور بزرگی مانند انگلیس که مملو از بازیکنان جوانی است که به فوتبال عشق می‌ورزند، همواره تعداد کمی فوتبالیست با استعداد به تیم‌های ملی معرفی می‌شوند. باور من این است که یکی از دلایل آن مربیان هستند. آنها باید سیستم مربی گری خود روی بازیکنان ۸ تا ۲۱ ساله را مورد بازبینی قرار دهند.

ویرا معتقد است کمبود حس میهن پرستی ممکن است یکی دیگر از دلایل این امر باشد. او در این خصوص عنوان کرد: نمی‌دانم دلیل این امر چیست ولی وقتی از بیرون به این موضوع نگاه می‌کنم، احساس می‌کنم آنها مانند گذشته به اینکه انگلیسی هستند افتخار نمی‌کنند. نمی‌توانم درک کنم چطور تعداد زیادی از بازیکنان بین ۱۶ تا ۲۱ سال همواره به دلیل آسیب دیدگی بازی در تیم‌های ملی را از دست می‌دهند.

ویرا از کمپ تازه تاسیس سنت جورج پارک به عنوان یک قدم رو به جلو برای انگلیس یاد کرد ولی تاکید کرد آنها هنوز هم از رقبای خود عقب‌تر هستند.

پتریک ویرا در این مورد نیز گفت: سر انجام انگلیسی‌ها یک کار انجام دادند. وقتی شما به کشورهای دیگر نگاه می‌کنید می‌بینید همه آنها محل‌های مخصوص خود برای تمرین را دارند. مدت زمان زیادی طول کشید تا انگلیسی‌ها متوجه شوند باید کمپ تمرینی اختصاصی برای خود داشته باشند. البته انجام این کار، هرچند دیر بهتر از این بود که دیرتر و یا هیچ وقت انجام نشود. کسانی که در فوتبال انگلیس مشغول فعالیت هستند می‌دانند که در بسیاری از زمینه‌ها از سایر کشورها عقب‌تر هستند. در این سیستم یک جای کار اشتباه است. آنها در حال کار کردن روی این موضوع برای رفع آن هستند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.