اهانت به پیامبراکرم‌(ص) اسلام‌گرایی را بیشتر می‌کند

رییس ستاد اقامه نماز کشور:

خبرگزاری پانا:رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: هر چه اهانت به ساحت مقدس پیامبر‌اکرم‌(ص) افزایش پیدا کند، توجه به اسلام و اسلام‌گرایی در دنیا بیشتر می‌شود.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا،حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات برنامه تلویزیونی درس‌هایی از قرآن، که در تالار شیخ صدوق حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی‌(ع) برگزار شد، با اشاره به اهانت‌ به پیامبر اسلام اظهار داشت: این جسارت مظلومیت و حقانیت، رسول خدا را برای جهانیان آشکارتر کرده و غیرت دینی مسلمانان و آزاد اندیشان دنیا باعث افزایش موج اسلام‌خواهی شده است.

وی با بیان این که مکتب پیامبر‌(ص) و وعده الهی تمام زمین را فرا خواهد گرفت، گفت: پیامبر‌ خاتم تنها پیامبری است که به معراج رفته، نام مبارکش در انجیل و تورات آمده و دارای خلق عظیم است و خداوند متعال و فرشتگان دائم بر او صلوات می‌فرستند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین قرائتی ادامه داد: مقاماتی که در قرآن به پیامبر اسلام‌(ص) اعطا شده هیچ پیامبر الوالعزمی ندارد و این نشانه ویژگی و برتری آن حضرت در بین رسولان الهی است.

رییس ستاد اقامه نماز در بیان آنچه وظیفه ما نسبت به پیامبر‌(ص) است تصریح کرد: بنابر نص صریح قرآن، باید آنچه پیامبر‌(ص) برای سعادت و کمال ما آورده را پذیرفته و ایمان و تسلیم کامل از پیامبر داشته باشیم که این شرط، اصلی و وظیفه و تکلیف ما است.

وی افزود: همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم بارها از مقام شامخ رسول‌الله‌(ص) در مقابل هجمه‌های کفار و معاندان حمایت کرده و او را یاری نموده است ما نیز وظیفه داریم با یاری رساندن و دفاع از پیامبر خدا موجبات رضایت خداوند و رسولش را فراهم سازیم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین قرائتی در پایان با تاکید بر لزوم حمایت مالی مسلمانان از وجود مقدس پیامبر‌(ص) گفت: رسول خدا، خاندان و عصمت و طهارت‌(ع) همه دارایی ما هستند و وظیفه داریم با بذل جان و مال خود از هر طریق ممکن، حمایت خود را از ایشان اعلام کنیم و یکی از این راه‌ها پرداخت خمس است که هم حمایت مالی از پیامبر‌(ص) و هم تطهیر مال محسوب می‌شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.