اهدای جایزه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به آثار برگزیده

۰۹ام بهمن ،

در جشنواره تئاتر فجر

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نظر دارد به یک یا دو نمایش برگزیده مورد نظر خود که در جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شوند،‌ جایزه نقدی هدیه دهد.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش‌هایی که هم اکنون در جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شوند، توسط سیدمحمد خیرالامور، حسینعلی شوندی، محسن سلیمانی فارسانی و ایرج افشاری اصل، کارشناسان و داوران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

نمایش‌های “تو هرگز نخواهی گشت”‌ ، “خون و ماتیک”‌، “هیچکس” ، “بن بست هنرمند، پلاک ۸” ، “مهمانی در مخچه” ، “خط سرخ” ، “پوتین‌های عمو بابا” ، “فولاد هرگز زنگ نمی‌زند” و “ترن” نمایش‌هایی می باشند که تاکنون توسط هیأت داوران دیده شده اند.

به گفته ایرج افشاری اصل – یکی از داوران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس – قرار است جایزه نقدی از طرف این انجمن در روز اختتامیه به یک یا دو اثر(به طور مشترک) جشنواره تئاتر فجر که با معیارها و ارزش‌های دفاع مقدس هم‌خوانی داشته باشد، تقدیم شود. از نظر داوران، هم تکنیک و زیباشناسی نمایش‌ها مهم است و هم موضوع؛ اما اگر چند اثر، از نظر تکنیکی برابر بودند، داوران در انتخاب اثر برتر، به بن‌مایه و موضوع اثر که متناسب با دفاع مقدس باشد، توجه ویژه‌ای خواهند داشت.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.