اهدای جایزه به خلق زیباترین تصویر از مبتلایان به آلزایمر

اردیبهشت ۱۴۰۳

انجمن آلزایمر ایران در نظر دارد با برگزاری مسابقه نقاشی به زیباترین تصویر خلق شده از مبتلایان آلزایمر توسط کودکان ۴ تا ۶ امسال جوایزی را اهدا کند.

معصومه صالحی رییس انجمن آلزایمر ایران در گفتگو با خبرنگار  علمی باشگاه خبرنگاران از برگزاری اولین مسابقه نقاشی با موضوع “بابابزرگ، مامان بزرگ دوستتون دارم” برای گروه های سنی ۴ تا ۱۶ سال خبر داد و افزود: این برنامه به منظور معرفی انجمن آلزایمر ایران به عنوان سازمان مردم نهاد و ارتقای سطح آگاهی عموم در رابطه با بیماری آلزایمر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف انجمن آلزایمر ایران از برگزاری این مسابقه خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی کودکان از عوامل خطرساز ابتلا به بیماری در بزرگسال و راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر کاهش شرم کودک از ابراز بیماری آلزایمر پدربزرگ یا مادربزرگشان، آشنایی با افکار و احساسات داخلی کودکان نسبت به بیماری های آلزایمر ارتقای بهداشت روانی خانواده ها و بهبود روابط عاطفی اشخاص جامعه با مبتلایان به بیماری آلزایمر از جمله اهداف بزرگسالان این مسابقه است.

صالحی پیشگیری سالمندی و ورزش، سالمندی و تغذیه، چگونگی مراقبت از سر هنگام ورزش و بازی و انجام ورزش کودکان با مادربزرگ و پدربزرگ مبتلا به آلزایمر از محورهای اصلی برگزاری این مسابقه نقاشی است یادآور شد: متقاضیان می توانند آثار خود را تا ۲۵ شهریور ما سال جاری به آدرس تهران-شهرک اکباتان-بین فاز ۱ و ۲- میدان بسیج- جنب شهرداری ناحیه ۶ انجمن آلزایمر ایران بخش روابط عمومی ارسال کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.iranalz.ir  مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ۴۴۶۳۳۵۵۵، ۴۴۶۳۰۶۵۲ داخلی تماس حاصل نمایند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.