اهدای جوایز ویژه انجمن ریاضی ایران به دو عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان

اهدای جوایز ویژه انجمن ریاضی ایران به دو عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان

همزمان با برگزاری چهل و سومین همایش ریاضی ایران، از آقایان دکترکوشش و دکتر رجالی از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به ترتیب با اهدای جوایز “پروفسور محسن هشترودی” و” دکتر مهدی بهزاد” تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان وبراساس گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم که به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد، انجمن ریاضی ایران “جایزه ویژه پروفسور محسن هشترودی” را به دکتر محمدرضا کوشش عضو هیأت علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان و”جایزه ویژه دکتر مهدی بهزاد” را به دکتر علی رجالی دیگر عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی این دانشگاه اعطاء کرد.

متذکر می شود: انجمن ریاضی ایران مطابق برنامه های تدوین شده خود دارای۱۰ جایزه ویژه است که در مناسبت های مختلف به دانشمندان و محققان این حوزه اعطاء می نماید.

بر این اساس به پاس خدمات ارزنده وتأثیرگذار پرفسور محسن هشترودی استاد ممتاز دانشگاه تهران وچهره برجسته در هندسه وصاحب تصنیفات اصیل در داخل وخارج کشور وبه منظور تجلیل از پویندگان راه ایشان در پهنه گسترده ریاضیات، “جایزه پرفسور هشترودی”از سال ۱۳۸۳ به مقالات برتر ارائه شده در سمینارهای دوسالانه هندسه و توپولوژی اعطاء می شود.

همچنین به پاس خدمات ارزشمند و درازمدت آموزشی، پژوهشی ومدیریتی دکتر مهدی بهزاد، استاد برجسته ونام آشنای ریاضیات کشور، وبه جهت تجلیل ازخدمات ایشان در راه اندازی ومدیریت تشکل هایی چون فرهنگستان وانجمن ریاضی ایران، این انجمن از سال ۱۳۸۲ به منظور تجلیل از فرهیختگانی که در طول زندگی، توانمندی خود را در سازماندهی ورهبری خلاق، در پهنه گسترده ریاضیات بروز داده ومدیریت ارزشمندی در اعتلای ریاضیات کشور ارائه کرده باشند، هردوسال یکبار ” جایزه مهدی بهزاد” را اهداءمی نماید.

خاطر نشان می شود: چهل و سومین همایش ریاضی ایران ششم الی نهم شهریور ماه جاری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

جوایز ویژه انجمن ریاضی ایران

 

عضو هیأت علمی

 

دانشگاه صنعتی اصفهان

 

انجمن ریاضی ایران


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.