اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مضاعف است

۱۵ام بهمن ،

آیت‌الله حیدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شکست توطئه فتنه ۸۸، نزدیک بودن به زمان انتخابات آتی، تحولات بین‌المللی به ویژه بیداری اسلامی و تحریم‌‌های دشمنان علیه کشورمان اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را مضاعف کرده است.

آیت‌الله محسن حیدری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی دارای دو شاخصه جمهوریت و اسلامیت است، اظهار داشت: اسلامیت نظام با محورهایی چون ولایت فقیه، قانون اساسی، احکام شرعی و اخلاق اسلامی تحقق پیدا می‌کند و بدون اینها جمهوریت معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهمیت خاص خود را دارد، افزود: ۲۲ بهمن نقطه عطف، در تاریخ انقلاب است چرا که طی آن رژیم سلطنتی ۲۵۰۰ ساله سقوط کرد.

آْیت‌الله حیدری تاکید کرد: حضور پرشور مردم در صحنه بیشترین کارایی را در رابطه با خنثی‌سازی توطئه‌های اجانب دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شکست توطئه فتنه ۸۸، نزدیک بودن به زمان انتخابات آتی، تحولات بین‌المللی به ویژه بیداری اسلامی و تحریم‌‌های دشمنان علیه کشورمان اهمیت حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را مضاعف کرده است.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه باید مردم با تمام ظرفیت در عرصه حضور داشته باشند، خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم به دشمنان ثابت می‌کند که آنان پایبند به نظام خود می باشند و از این راه دست بر نمی‌دارند بنابراین آنان مجبور می‌شوند در تصمیمات خود تجدیدنظر و تحریم‌ها را لغو کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.