اوباما تهدید به مرگ شد

سرویس‌های محرمانه آمریکا یک مرد ۳۱ ساله اهل واشنگتن را که به گفته آنها طی ایمیلی، رئیس‌جمهوری آمریکا را تهدید به قتل کرده دستگیر کردند و قرار است امروز در دادگاه حاضر شود.
به گزارش  خبرگزاری آسوشیتدپرس، سرویس‌های محرمانه آمریکا روز سه‌شنبه، «آنتون کالوری»، ۳۱ ساله از واشنگتن را در آپارتمانی در حومه جنوب «سیاتل» به ظن ارسال ایمیل‌های تهدید آمیز به «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا، دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، این مرد ۳۱ ساله همچنین به روی افسر پلیسی که به درب منزل وی مراجعه کرده بود، اسلحه کشید.

«برایان لیری» یکی از سخنگویان سرویس محرمانه واشنگتن می‌گوید که کالوری احتمالاً ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی امروز چهارشنبه در دادگاه فدرال آمریکا حاضر خواهد شد.

«امیلی لنگلای» سخنگوی دادستان آمریکا می‌گوید که ایمیل‌های تهدید‌آمیزی به آدرس ایمیل «اف بی آی» علیه اوباما فرستاده شده بود.

«اف بی آی» پس از دریافت این ایمیل، سرویس‌های محرمانه آمریکا را مطلع ساخت و مشخص شد که این ایمیل تهدیدی برای قتل رئیس‌جمهور آمریکا بوده است.

به دنبال ارسال این ایمیل تهدید‌آمیز، یکی از مأموران سرویس محرمانه آمریکا به همراه یکی از افسران پلیس فدرال آمریکا به ساختمان مظنون ارسال این ایمیل رفتند و و به مدت سه دقیقه خود را معرفی کردند و درب خانه را زدند و سپس زمانیکه درب خانه باز شد، با یک فرد مسلح که به روی آنها اسلحه کشیده شد، روبرو شدند.

مأموران پلیس آمریکا توانستند قبل از آنکه آنتون کالوری تیراندازی کند، او را مهار کرده و سپس دستگیر کنند.

۲۶۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.