اولترابوک مدرن و با کیفیت

شرکت Asus به تازگی از جدیدترین اولترابوکش رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ فوق باریک که با مدل U500VZ از سری Zenbook این شرکت به بازار معرفی شده است، در واقع قابلیت‌های متنوعی را در بدنه‌ای زیبا و مدرن در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

26-07

دنیای اقتصاد- این دستگاه بدنه‌ای با ضخامت ۷/۱۹ میلیمتر داشته و این بدنه آلومینیومی و براق می‌تواند نظر اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. نمایشگر ۱۵ اینچی این دستگاه تصاویر را با وضوح بسیار بالا و full HD برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این نمایشگر مجهز به پنل IPS است و به این دلیل امکان تماشای تصاویر پخش شده از زوایای مختلف را به کاربرانش می‌دهد. این نمایشگر همچنین ویژگی ضد انعکاس نور را هم دارد.

اولترابوک جدید Asus مجهز به پردازنده نسل سوم Intel یعنی Core i7 چهار هسته‌ای بوده و از کارت گرافیک GT650M شرکت Nvidia بهره می‌برد.

این دستگاه از دو هارد درایو SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی یا ۵۰۰ گیگابایتی بر اساس انتخاب خریداران بهره می‌برد. کیبورد این دستگاه با اندازه استاندارد و کامل دارای نور پس زمینه برای استفاده راحت در فضاهای با نور کم یا تاریک است. باتری این دستگاه تا ۲۵ درصد عمر بیشتری نسبت به مدل‌های مشابه خودش دارد.

این اولترابوک که اولین بار در نمایشگاه IFA آلمان رونمایی شد، هنوز تاریخ و قیمت عرضه آن مشخص و اعلام نشده است.


اخبار فن آوری نوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.