اولیویرا: وزش باد کیفیت بازی را کم کرد

 تونی اولیویرا پس از تساوی خانگی بدون گل برابر سایپا  اظهار داشت: از بازیکنانم راضی هستم. البته ریتم بازی آنها در این بازی پایین بود و آن بازی را که من می‌خواستم به نمایش نگذاشتند ولی روز به روز بهتر می‌شویم. وزش باد شدید کیفیت بازی را پایین آورد و این روی بازی هر دو تیم تأثیرگذار بود.

وی با اشاره به مصدومیت و بیماری چند بازیکن گفت: چند بازیکن اصلی تیم ما مصدوم و مریض هستند خود من هم مریض بودم و حالم کمی بهتر شده است. محمد نصرتی گلودرد دارد که تلاش می‌کنیم او را به بازی بعدی برسانیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در مورد سایپا گفت: حریف ساختار خوبی داشت و تیم جوان و دونده‌ای بود هرچند که خطاهای زیاد آنها ریتم بازی را عوض کرد.

اولیویرا با اشاره به شرایط فنی تیم خودش گفت: مشکل ما در خط هافبک بود که تلاش می‌کنیم در تمرینات آن را برطرف کنیم. در زمینه کار دفاعی پیشرفت خوبی داشتیم اما هر تمرینی که انجام می‌دهیم برای آن است که در بازی به گل برسیم. سایپا هم می‌خواست روی اشتباهات ما گلزنی کند که این اجازه را به حریف ندادیم. در این بازی ۳ امتیاز را می‌خواستیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به حضور تماشاگران پرشور تبریزی گفت: از تماشاگران تراکتورسازی ممنونم که در این بازی فرهنگ خوب خودشان را به نمایش گذاشتند. حمایت آنها برایم خوشایند بود.

وی در مورد اینکه چرا تراکتورسازی با یک مهاجم بازی کرد، گفت: یک یا دو مهاجم مهم نیست هدف ما این است که در بازی به پیروزی برسیم.

اولیویرا در مورد مصدومان تراکتورسازی گفت: بهتر است در این زمینه از پزشک تیم سؤال کنید.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.