مربی تراکتور: بازی با گهر بسیارسخت است

۲۸ام بهمن ،

 به نقل از ایسنا، غلامرضا به‌آبادی در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی با گهر دورود، دربارهٔ این دیدار گفت: گهر در نیم‌فصل دوم بازی‌های خوبی ارایه داده و مهم‌ترین آن بازی با پرسپولیس بود که عالی بازی کرد و روی اتفاقات باخت؛ بنابراین ما فردا کار آسانی مقابل این تیم نداریم.

وی خاطرنشان کرد: از فردا ۲۹ بهمن تا ۲۸ اسفند مجبوریم هفت بازی برگزار کنیم؛ پنج بازی در لیگ و دو بازی در جام باشگاه‌های آسیا که می‌شود هر چهار روز یک بازی. از دیروز راه افتاده‌ایم که امروز به این‌جا (لرستان) رسیده‌ایم و باز هم فردا که بخواهیم برگردیم، این بُعد مسافت کار ما را سخت‌تر می‌کند.

به‌آبادی با بیان اینکه “استقلال و سپاهان نتایج خوبی می‌گیرند”، تصریح کرد: این تیم‌ها که رقیبان ما می باشند با توجه به این‌که خوب نتیجه می‌گیرند، ما هم چاره‌ای جز برد نداریم و محکوم به برد هستیم. برای همین مجبوریم گهر را ببریم و با دست پر دورود را ترک کنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه “با توجه به اینکه چند روز در سالن تمرین کرده‌اید، آیا این مساله روی کیفیت تیمتان تاثیر نمی‌گذارد؟” گفت: به خاطر شرایط آب و هوایی مجبور بودیم سه جلسه در سالن تمرین کنیم و طبیعتا این روی کیفیت تیم تاثیر می‌گذارد اما برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود اینها بهانه نمی‌شود.

کمک مربی تراکتورسازی دربارهٔ نیامدن اولیویرا به نشست خبری بیان کرد: ایشان عذرخواهی کرد که به نشست نیامد؛ چون خیلی خسته بود. از تهران تا بروجرد هفت ساعت در اتوبوس بودیم و با توجه به اینکه سن اولیویرا بالاست دیگر نمی‌توانست به نشست بیاید.

به‌آبادی دربارهٔ حرکات اولیویرا هنگام بازی‌های این تیم اذعان کرد: اگر با اولیویرا زندگی کنید متوجه رئوفی و خوش‌قلبی او می‌شوید اما هنگام بازی‌ها استرس زیادی دارد و حرکاتی انجام می‌دهد که بعد از بازی خودش هم می‌گوید غیرطبیعی است.

وی در پایان با اشاره به فهرست بازیکنان تیم ملی اظهار کرد: انتظار داشتیم بازیکنان بیشتری از تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شوند، چون بهترین خط حمله لیگ را دارد اما به نظر و سلیقه کادر فنی تیم ملی احترام می‌گذاریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.