اولین بازی کاکا با پیراهن روسونری پس از بازگشت به میلان

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – ماسیمیلیانو آلگری تایید کرد که کاکا برای اولین بار پس از بازگشت به میلان در دیدار برابر تورینو به میدان خواهد رفت.

به گزارش ممتاز؛ کاکا ستاره سابق تیم ملی برزیل در سال ۲۰۰۹ سن سیرو را به مقصد رئال مادرید ترک کرد اما در تابستان جاری و تنها ۴۸ ساعت پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات به جمع روسونری ها بازگشت.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال آ.ث میلان که در چند روز قبل از نحوه تمرینات کاکا ابراز رضایت کرده بود، اعلام کرد که او برای پوشیدن پیراهن میلان پس از ۴ سال کمی مضطرب است اما با این حال در دیدار برابر تورینو به میدان خواهد رفت: «فکر می کنم که کاکا در میان ۱۱ مرد اصلی من خواهد بود. او آمادگی خوبی دارد و به خوبی تمرین کرده است. به نظر من کاکا در حال حاضر شور شوق یک پسر جوان را دارد.»

او ادامه داد: «من فکر می کنم که او کمی برای اولین بازی خود استرس دارد و طبیعی است اگر در دقایقی از بازی نمایش خوبی نداشته باشد.»

این سرمربی ایتالیایی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «کاکا می تواند چیزهای بسیاری به میلان اضافه کند. او برای این باشگاه کارهای بزرگی انجام داده. کاکا در این سه سال بازی های بسیاری در مادرید انجام نداد اما بلافاصله خود را با شرایط تازه وفق داد. او می تواند الگوی خوبی برای جوان ترها باشد.»

در آغاز هفته چهارم سری آ ایتالیا امشب (شنبه) تیم فوتبال میلان مهمان تورینو خواهد بود.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.