اولین دیدار دوستانه تیم ملی قطعی شد: بازی با گابن در لیسبون

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – تیم ملی یک هفته به لیسبون می رود و در این مدت اولین بازی دوستانه خود در مسیر جام جهانی را برگزار می کند.

به گزارش ممتاز ؛ اولین اردوی تیم ملی در مسیر جام جهانی در کشور کارلوس کروش ، سرمربی تیم ملی برگزار می گردد. مهدی محمد نبی با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت:« بر اساس توافقات انجام شده ما از ۱۶ تا ۲۴ مردادماه در کمپی در شهر لیسبون ، پایتخت پرتغال اردو خواهیم داشت و در این اردو به احتما فراوان دو بازی برگزار می کنیم.»
لیسبون هم از نظر زبانی و هم از نظر جغرافیایی در میان کشورهای اروپایی بی شباهت به ریو پایتخت برزیل نیست به همین سبب سرمربی تیم ملی ترجیخح داده اولین کمپ ملی پوشان در فصلی که همه تیم های اروپایی آخرین کمپ شان را پیش از راند مهم پیش از بازی های انتخابی جام جهانی شان برگزار می کنند ، در اروپا باشد. در آن ایام تیم های بسیاری از آفریقا و آمریکای لانتین هم در پرتغال می باشند که این شانس برگزاری بازی های کلی برای ایران را افزایش می دهد. البته تا اینجا دیدار ایران با گابن قطعی شده و نبی می گوید:« البته دنبال هماهنگی برای یک بازی خوب دیگر هم در این اردو هستیم. باید ببینیم چه تیم هایی در آن مقطع در لیسبون می باشند و از میان شان با یکی از این تیم ها هم بازی می کنیم.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.