اولین شاسی‌بلند کروک+ تصاویر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 اولین شاسی‌بلند کروک+ تصاویر

اولین شاسی‌بلند کروک+ تصاویر

ممتازنیوز: خودروهای اس‌.یو.وی به ابهت و وقار در رانندگی معروف می باشند. خودروهای روباز نیز به لذت فوق‌العاده رانندگی مشهور شده‌اند. حالا چه می‌شود اگر این دو را با هم یکی کنیم؟

به گزارش «پرشین خودرو»، رنج‌روور زمانی نماد قدرت خودروسازی انگلستان بود. اما چند سالی است که این برند عضوی از خانواده تاتا موتورز هندوستان شده است. اما باید اعتراف کرد که مدیریت تازه هیچ مانعی برای خلاقیت آن نشده است.
خلاقیتی که اوج آن در نمایشگاه ۲۰۱۲ خودروی ژنو دیده شد. آن سال در غرفه خودروسازی رنج‌روور یک خودروی عجیب دیده شد. خودرویی که از نظر ابعاد و قد و قوار به محصولات کلاس SUVها شبیه بود ولی از نظر تیپ طراحی به مدل‌های Cabriolet (روباز یا کروکی) نزدیک‌تر بود.
آن موقع گفته شد که خودروی فوق یک Concept (خودروی مفهومی) است. طبق عرف نیز خودروهای مفهومی هیچ‌گاه به مرحله تولید انبوه نمی‌رسند. اما روز قبل خبری انتشار یافت که قرار است این محصول خاص تولید شود.
به گزارش بازار خبر ، این خودرو دارای موتور ۲۰۰۰ سی‌سی EcoBoost است که قدرتی معادل ۲۳۷ اسب‌بخار تولید می‌کند. رینگ‌های ۲۱ اینچی آن از جنس آلیاژ آلومینیوم می باشند.
گفته می‌شود قیمت پایه این خودرو حدود ۵۳ هزار دلار است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شهریار:

    بسیار خوب وعلاقه مندان به شاسی بلند کوپه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.