شاسی بلند کوپه!

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 شاسی بلند کوپه!

شاسی بلند کوپه!

پرشین خودرو: مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو پکن خودرو در حد طراحی به نمایش گذاشت که ویژگی های دو استایل مختلف خودرو را در هم ادغام کرده است.

به گزارش ممتازنیوز، مرسدس بنز می خواهد ظاهر زیبا و فریبای استایل کوپه را با قابلیت های یک شاسی بلند مثل رفتن به کوه و دشت و دمن تلفیق کند و این اولین خودروسازی نیست که استایل های مختلف خودرو را به هم تلفیق می کند نمونه ی آن سری ۶ ب ام و و زی دی ایکس آکورا هستند و حالا هم مرسدس بنز شاسی بلند کوپه ی خود را در نمایشگاه بین المللی خودروی پکن به نمایش در آورده است.
طول این خودرو ۱۶ فوت (۴ متر و ۸۷ سانتیمتر) و عرض آن ۶ فوت (۱ متر و ۸۲ سانتیمتر) با رینگ های ۲۲ اینچ (۵۵ سانتیمتر) است و جلوپنجره کرومیک این خودرو حجم زیادی از جلوی خودرو را به خود اختصاص داده و آرم بزرگ مرسدس بنز را احاطه کرده طوری که تأکید زیادی روی بنز بودن این خودرو دارد. درست در نقطه مقابل جلوپنجره این خودرو که خیلی جلب توجه می کند، بقیه استایل بدنه خودرو است که بسیار ظریف و نرم است. شیب یا انحنایی که از ستون A شروع می شود و به چراغ های عقب ختم می شود باعث شده که این شاسی بلند ظاهری کوپه پیدا کند. این شکل و شمایل هر چقدر هم که اسپورت باشد اما روی یک خودروی شاسی بلند کمی عجیب و غریب است.
این خودرو یک موتور ۳ لیتری ۶سیلندر دارد که با یک توربوشارژر دوقلو ۳۳۳ اسب بخار و ۳۵۴ پوند برفوت گشتاور ایجاد می کند. گیربکس آن هم اتوماتیک ۹سرعته از نوع ۹G-Tronic است که نیروی قوای محرکه را به هر ۴ چرخ منتقل می کند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.