اولین عکس‌ها از صحنه فیلمبرداری «روبوکاپ» جدید

به گزارش خبرآنلاین، یوئل کینه‌مان در «روبوکاپ» جدید نقش اصلی را بازی می‌کند.
 

گری اولدمن، مایکل کیتن و ساموئل ال. جکسن همین طور ابی کورنیش، جکی ارل هیلی، مایکل کی. ویلیامز و ماریان ژان-باپتیست دیگر بازیگران این فیلم هستند که ۹ اوت ۲۰۲۴ اکران می‌شود.
 

«روبوکاپ» تولید مشترک مترو گلدوین مه‌یر پیکچرز و کلمبیا پیکچرز است. فیلمنامه را جاش زتامر و نیک شنک بر اساس فیلمی به همین نام تولید سال ۱۹۸۷ نوشته‌اند.


 

داستان فیلم سال ۲۰۲۸ اتفاق می‌افتد. شرکت چندملیتی «آمنیکورپ» در مرکز تکنولوژی تولید روبات است. تولیدات آن‌ها سلاح برنده آمریکا در جنگ‌های خارج از این کشور هستند. اکنون این شرکت قصد دارد تکنولوژی خود را در داخل استفاده کند. الکس مورفی (کینه‌مان) یک همسر و پدر مهربان و یک پلیس خوب است که در دیترویت خدمت می‌کند.
 

پس از آنکه مورفی در یک ماموریت به شدت مجروح می‌شود، «آمنیکورپ» برای نجات او علوم روبات‌شناسی فوق‌العاده خود را به کار می‌برد. مورفی در قالب یک روبوکاپ با توانایی‌های خیره‌کننده به خیابان‌های شهر محبوب خود بازمی‌گردد، اما دچار مشکلاتی می‌شود که یک آدم عادی هیچگاه با آن روبرو نیست.


 

اولین فیلم «روبوکاپ» به کارگردانی پل ورهوفن و با بازی پیتر ولر، نانسی آلن و رانی کاکس ساخته شد و در آمریکا حدود ۵۴ میلیون فروخت.

این فیلم دو دنباله سینمایی «پلیس آهنی ۲» (اروین کرشنر،۱۹۹۰) و «پلیس آهنی ۳» (فرد دکر، ۱۹۹۳)، یک مجموعه تلویزیونی و همچنین یک مجموعه انیمیشن به دنبال داشت.

خبر بازسازی فیلم «روبوکاپ» ابتدا سال ۲۰۰۸ منتشر شد. آن زمان قرار بود دارن آرونوفسکی این فیلم را برای استودیو مترو گلدوین مه‌یر کارگردانی کند. او حتی قرارداد هم بست و قرار بود فیلم برای سال ۲۰۱۰ آماده نمایش شود، اما استودیو همزمان با بحران مالی جهانی قید ساخت این پروژه را زد.

ژوزه پاجیلیا فیلمساز برزیلی که «روبوکاپ» جدید را می‌سازد، بیش از همه برای فیلم‌ «یگان ویژه» شهرت دارد.
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.