اولین کنگره جهانی علم و کاراته در ایران برگزار می گردد

۰۲م آذر ،

فدراسیون جهانی کاراته با پیشنهاد ایران برای میزبانی اولین کنگره جهانی علم و کاراته در سال در تبریز موافقت کرد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته ایران و سعید نیکو خصلت، مربی تیم ملی کاتا در دیدار با اعضای هیات رییسه فدراسیون جهانی و ارایه پوستر کنگره ملی علم وکاراته که آبان ۹۰ در ایران برگزار شد قول مساعد برگزاری اولین دوره کنگره جهانی علم و کاراته در ایران را گرفتند.

فدراسیون جهانی پس ازموافقت با برگزاری این کنگره در ایران اعلام کرد که این کنگره ۱۷ مهر سال ۹۲ همزمان با روزجهانی کاراته برگزار خواهد شد. کنگره جهانی علم و کاراته با همکاری فدراسیون کاراته و دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

سعید نیکو خصلت رییس گروه تربیت بدنی دانشگاه تبریز گفت: میزبانی و برگزاری این کنگره با کمک فدراسیون و دانشگاه تبریز کار بزرگی است و اینکه فدراسیون جهانی این اعتماد را به ما داشته اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: علاقمندان می توانند مقالات و تحقیقات علمی خود در حیطه های بیومکانیک، روانشناسی، فلسفه ورزشی، آسیب ورزشی و علوم ورزشی به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند. همچنین علاقمندان می توانند با ورود به پایگاه اطلاع رسانی به آدرس www.karatecongress.tabrizu.ac.ir برای حضور در این کنگره ثبت نام کنند.

مربی تیم ملی کاتا با اشاره به اینکه برگزاری چنین کنگره ای مربیان و دانشمندان خوب در ورزش و رشته کاراته را به ایران می کشاند، ادامه داد: سال قبل برای حضور در کنگره ملی علم و کاراته حدود هزار و پانصد مربی و محقق به تبریز آمدند که این بسیار امیدبخش است و امید بسیاری داریم که با برگزاری کنگره جهانی در این بخش تعداد شرکت کنندگان بیشتر باشد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.