ایران لنگرگاه امنیت جهان است

جام جم آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه گفت:نبرد ما با دشمنان در تمامی ابعاد مقیاسی جهانی یافته و این بی‌‌سابقه است که کشوری به تنهایی با تمامی ابرقدرت‌های عالم جنگیده دوام بیاورد و به لنگرگاه امنیت عالم تبدیل شود.

به گزارش رور سه شنبه جام جم آنلاین  به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در آیین اختتامیه همایش فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه که در مشهد برگزار شد با اشاره به هویت، نقش و جایگاه سپاه، این نهاد انقلابی را یک حقیقت و ماهیت اصیل دانست و اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی از بزرگی ناوهای هواپیمابر و غرش موشک‌های آمریکا و دشمنان فرامنطقه‌ای هرگز ترسی به دل راه نداده و این تجهیزات در نگاه آنان آهن‌پاره‌ای بیش نیست.

وی با بیان اینکه امام (ره) حقیقت قدرت را می‌شناخت گفت: شاید در هزاره اخیر تنها کسی که از هیبت امپراتوری‌ها نترسید و به آنها حمله کرد و قدرت جدیدی به نام جهان اسلام را احیا کرد امام خمینی (ره) بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جایگاه انقلاب اسلامی در دنیای امروز به اندازه‌ای ارتقاء یافته و مستحکم شده است که آمریکا ، اروپا و رژیم صهیونیستی در خیابان‌های تهران به دنبال فرهیختگان ،اساتید دانشگاه و دانشجویان نخبه می‌گردند تا آنها را ترور کرده که مبادا این افراد منافعشان را به خطر بیندازند.

وی با تاکید بر اینکه ما در حال ساختن یک تمدن جدید هستیم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هر روز سنگرهای جدیدی را فتح می کند و در مقابل استکبار جهانی روز به روز با یک تشییع جنازه سیاسی مواجه می‌شود.

سردار سلامی با بیان اینکه جنگ ما به نقطه سرنوشت‌ساز و حساسی رسیده است گفت: نبرد ما با دشمنان در تمامی ابعاد مقیاسی جهانی یافته و این بی‌‌سابقه است که کشوری به تنهایی با تمامی ابرقدرت‌های عالم جنگیده دوام بیاورد و به لنگرگاه امنیت عالم تبدیل شود.

وی افزود: ترکیب تیم‌های مذاکره کننده ۱+۵ در برابر ایران آرایش قدرت جهانی را به نمایش می‌گذارد و تیم مسلمان متکی بر خدا انفعال کشورهای اروپایی را برانگیخته تا جایی که آنان حرفی برای گفتن و عملی برای انجام ندارند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه خطاب به فرماندهان این نیرو گفت: شما تنها کسانی هستید که با نشان دادن قدرت و عزم و ارداه راسخ در چند ده متری ناوهای آمریکایی حرکت کرده، پرچم اسلام را برافراشته و آنها را نهیب می‌زنید، آنها به این اقتدار و هیبت احترام می‌گذارند.

وی گفت:علی رغم تمامی تهدیدات، ایران اسلامی هر روز برگی جدید از نوآوری‌ها ،خلاقیت‌ها و فتح قله‌های جدید را رقم می‌زند و مستکبرین دیگر قدرت مهار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

سردار سلامی در پایان با تاکید براینکه امروز موقعیت حساس و سرنوشت‌سازی در برابر انقلاب اسلامی قرار گرفته است گفت: دشمنان ما در همه جا به استیصال افتاده‌اند و استکباری که آمده بود تا نظم جدید جهانی را بسازد امروز شرایط خود را روز به روز بدتر دیده و در مقابل، جایگاه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم تر می شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.