ایمان باوری برای رد شدن از پیچ های خطرناک

۲۸اردیبهشت،

انسان ها همیشه از تنهایی می هراسند زیرا که تنهایی برای فرد آزار دهنده و وی را از آرزوها دور می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، یک کارشناس مذهبی بیان کرد: مهمترین نگرانی و ترس که همواره  انسانها با آن مواجه می باشند تنهایی و غربت و احساس بی یاور بودن در زندگی روز مره است.
وقتی تنهایی به سراغ آدم می آید نگرانی وجودش را فرا می گیرد و احساس می کند که دیگر کسی در کناروی نیست وهمه او را رها کرده اند.
علم الهدی اذعان داشت: انسانهایی که احساس بی یاور بودن دارند به بن بست می رسند و در این اندیشه اند که کسی نیست که در زندگی آنها را کمک  یاری دهد و به همین سبب تمام آرزوها ی خود را بر باد رفته و در این اندیشه اند که به انتهای خط رسیده اند.
وی افزود: اشخاص تنها فکر میکنند جز مرگ چاره ای برای آنها وجود ندارد وهمین فکر سبب می شود که دست به خودکشی زده و یا درگوشه ای قدرت گرفته و دچار افسردگی شوند.
خداوند هرگز انسان های تنها را دوست ندارد به این دلیل که تنهایی را فقط مخصوص خود میدانند.
علم الهدی کارشناس مذهبی تصریح کرد: نظام آفرینش خود را به انسانها  به گونه ای معرفی کرده است که هرگز تنها و رویاهای شما خیالی نیست و نیز می فرماید : همواره در کمینگاه شما نشسته ام تا دچار تنهایی و ترس نشوید.
وی افزود: خداوند میگوید من فریاد زندگی شما و همچنین سنگ  صبور شما می شوم تا ایمان و اعتماد خود را به باورهای دینی بالا ببرید و در پیچ ها ی خطرناک زندگی از سختی ها عبور کنید.
وقتی که انسان به خود و خدای خود اعتماد  و باور داشته باشد دیگر نیازی به تنها ماندن ندارد ،‌زیرا که همیشه خالقی مهربان برای یاری گرفتن دارد.
علم الهدی خاطر نشان کرد: در زندگی امید را پیشه اهداف خود سازید و هرگز احساس تنهایی نکنید و بدانید که خداوند در تمام مراحل زندگی شما را یاری خواهد کرد.
فراموش نکنیم که ماخالقی داریم که می تواند در تمام مراحل زندگی ما را یاری دهد و ما را به اهداف و آرزوهای خود برساند پس دیگر ترس از تنهایی برای اشخاص معنایی ندارد/ز
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.