شکر، ماده سمی از آب درآمد

البته مصرف مقادیر بسیار کم شکر هیچ مشکلی ندارد اما اگر در خوردن شکر زیاده‌روی شود، به‌تدریج بیماری‌های خطرناک در بدن ایجاد شده و در نهایت باعث مرگ شما می‌شوند. برترین مجله اینترنتی ایران

  این توصیه جدید دانشمندانی است که معتقدند؛ مصرف محصولات حاوی شکر مانند کیک‌ها و نوشیدنی‌های شیرین، عامل اصلی ابتلا به چاقی، سرطان، بیماری قلبی و مشکلات کبدی است. تقریبا هر سال بیش از ۳۵ میلیون نفر در سراسر جهان به‌دلیل استفاده از این محصول دچار بیماری‌های خطرناک می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند.

البته مصرف مقادیر بسیار کم شکر هیچ مشکلی ندارد اما اگر در خوردن شکر زیاده‌روی شود، به‌تدریج بیماری‌های خطرناک در بدن ایجاد شده و در نهایت باعث مرگ شما می‌شوند.شکر علاوه بر آن‌که انسان را چاق می‌کند، سوخت‌وساز بدن را تغییر می‌دهد، فشارخون را افزایش می‌دهد و تعادل هورمون‌های بدن را به‌هم می‌زند. همین عوامل می‌تواند به کبد آسیب وارد کرده و یک عمر بیماری و مشکل را برای شما ایجاد کند.دانشمندان بر این باورند که استفاده از شکر و محصولات حاوی این ماده باید تا حد ممکن محدود شود.استفاده از شکر در طول ۵۰ سال گذشته بیش از ۳برابر شده و متاسفانه امروز تعداد مبتلایان به چاقی در سراسر جهان بیشتر از افرادی است که از سوء‌تغذیه رنج می‌برند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.