ایمنی راهها اتفاقی نیست و نیاز به برنامه ریزی دارد

شنبه ۹ اردیبهشت – ۰۳:۰۲:۵۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در دهه ایمنی راهها گفت: ایمنی راهها اتفاقی نیست و نیاز به برنامه ریزی و هماهنگی دارد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، مجید دوست محمدی با اعلام سوم تا نهم اردیبهشت ماه از سوی سازمان ملل متحد از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ که با عنوان دهه ایمنی راهها معرفی شده اظهار داشت :
شعار ایمنی راهها اتفاقی نیست و برای ایمنی راهها نیاز به برنامه ریزی و هماهنگی بین تمامی دستگاههای متولی و امدادی تا رسیدن به این هدف مهم است .
وی اقدامات و برنامه ریزیهای صورت گرفته توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان را در سال ۹۰ و۹۱ در رابطه با ایمنی راهها مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: مهمترین هدف این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی راهها کاهش تلفات جاده ای است.
مهندس دوست محمدی با اشاره به وظایف مهم دستگاههایی از قبیل: استانداری، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها،هلال احمر،اورژانس،پلیس راه و … در ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات وظیفه اداره کل راه و شهرسازی را ایجاد زیرساخت و نگهداری از راهها با اقداماتی از قبیل:خط کشی راهها،نصب علایم ایمنی،آماده کردن سطح راهها و رفع نقاط پرحادثه دانست و گفت:این اداره کل با برقراری تردد ایمن وروان در سطح جاده های استان اصفهان در خدمت رسانی به مردم عزیز همچون گذشته کوشا است.
سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اعلام کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده ای درسال گذشته در سطح راه های استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه این رقم نسبت به سالهای مشابه قابل قبول است ولی در نهایت کافی نیست و ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی کلیه دستگاههای زیربط سفرهای بدون تلفات و ایمن را شاهد باشیم وی با بیان اینکه مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به صورت شبانه روزی در خدمت رسانی به مردم و ترددکنندگان از راه های استان آماده است گفت:ترددکنندگان از راههای استان اصفهان قبل از سفر می توانند با سامانه گویای ۱۴۱ و شماره های ۶۶۸۶۴۴۶ و تلفن همراه۰۹۱۳۳۲۸۸۰۰۰ از آخرین وضعیت راههای استان مطلع و با یک برنامه ریزی مناسب اقدام به سفر کنند.
دوست محمدی تعداد نقاط پرحادثه شناسایی شده در استان اصفهان را ۱۵۵ مورد عنوان کرد و گفت:تا کنون حدود یک سوم این نقاط برطرف شده است و مابقی آن در صورت تامین اعتبار انجام خواهد شد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۵۰۲۵۶۹۳۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.