اپل عامل افزایش جرایم شهری

۱۲م دیماه ، مهر- درشرایطی که نرخ جرایم در شهر نیویورک امسال افزایش یافته، شهردار نیویورک به صورت عمومی اظهار داشته است که سبب افزایش نرخ جرایم در این شهر محصور نگاه داشتن تقاضاهای عمومی برای آی فن تازه اپل است.

برای ناامیدکردن طرفداران اپل باید گفت که مقامات این شهر سابقه دزدی از محصولات گلکسی S3 سامسونگ را در این میان به حساب نمی آورند.

در نگاه کلی تر شهر نیویورک امسال افزایش جرایم اصلی را ثبت می کند، از زمان ثبت این آمار در سال ۱۹۶۳، آمار قتل کاهش یافته است و این شهر درگیر یک تحول غیرقابل باور شد.

در سال ۲۰۱۲ این شهر یک دوره ۲۴ ساعته باورنکردنی را ثبت کرد به طوری که در روز ۲۶ نوامبر هیچ جرم خشونت آمیزی ثبت نشده است.

شواهد پشت این ارزیابی که محصولات اپل عامل افزایش نرخ جرایم است یک نمونه از آمار است که از آن برای منحرف کردن یک خبر، یک ستاد سیاسی و یا یک سرمایه گذاری اقتصادی است. بی تردید شهردار نیویورک نیز از این مسئله مطلع است.

علت این مسئله می تواند یک موضوع عادی باشد، دزدی که انگیزه اقتصادی دارد، دستگاه هایی را هدف می گیرد که کم حجم بوده و از نظر ارزشی در سطح بالایی قرار دارند. این گونه دستگاه ها عموما همراه مردم است یا در اتومبیلها در معرض دید عمومی قرار دارد. آی پد و آی فن نمونه های خوبی از این دستگاه ها تلقی می شوند.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.