اپل چینی شد

شرکت چاینا موبایل چین مدتی است تلاش می‌کند تا از برند اپل هم استفاده کند و به تولید اپل‌های چینی برای بازارهای آسیایی بپردازد.
به گزارش (ایسنا)، “موبایل چین” یا همان “چاینا موبایل” به عنوان پرمشتری‌ترین سازنده موبایل دنیا هفته گذشته از مذاکراتی با شرکت اپل خبر داده و به واسطه این مذاکرات به این شرکت پیشنهاد کرده است که به تولید گوشی‌های این برند برای بازارهای آسیایی بپردازد.
شرکت‌های Unicom و Telecom چین به عنوان رقبای این شرکت از چندی پیش آی فون‌های اپل را به مشتریان خود ارائه کرده بودند. البته اکنون مدیران ارشد این دو شرکت بر ارتباط این دو شرکت با یکدیگر اشاره کرد و از تلاش برای تقویت این همکاری‌ها خبر داده‌اند.
شرکت Unicom چین پیش از این در سال ۲۰۰۹ شروع به فروش گوشی‌های آیفون کرده بود و شرکت تلکام هم از مارس سال جاری (فروردین‌ماه) فعالیت در این زمینه را آغاز کرده بود.
اما شرکت چایناموبایل که به تازگی مذاکرات خود با اپل را آغاز کرده درصورت پیوستن به تولیدکنندگان چینی این برند می‌تواند کمکی موثر به فروش غول فن‌آوری آمریکا باشد.
اکنون برند اپل به شدت در میان چینی‌ها محبوب واقع شده و علاوه بر چین کشورهای هنگ کنگ و تایوان هم به عنوان یکی از مشتریان اصلی تولیدکنندگان چینی محسوب می‌‌شوند که در نهایت این بازار می‌تواند بعد از کالیفرنیا به بزرگترین مقر اپل تبدیل شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.