اکبرپور: ۱۰ نشد، ۷ را برداشتم/ دوست ندارم در مورد شماره پیراهن حرف بزنم

به گزارش خبرآنلاین؛ میلاد به هیچ عنوان حاضر نشد شماره ۱۰ را به اکبرپور بدهد و سیاوش دنبال پیراهن دیگری رفت و در نهایت شماره ۷ را انتخاب کرد، شماره‌ای که مدت‌ها در اختیار فرهاد مجیدی بود. نکته جالب اینکه سیاوش رابطه چندان خوبی با مجیدی ندارد و قطعا پوشیدن پیراهن شماره ۷ استقلال از سوی اکبرپور برای مجیدی خوشایند نیست.

از اکبرپور در خصوص پوشیدن این شماره سوال می‌کنیم که او به خبرآنلاین می‌گوید:« نمی‌دانم چرا رسانه‌ها بی‌جهت شماره پیراهن بازیکنان را حساس می‌کنند. من می‌خواستم شماره ۱۰ را بپوشم که نشد و این شماره برای میداوودی بود. به همین دلیل شماره ۷ را برداشتم. فکر هم نمی‌کنم که این موضوع عجیب باشد.»

اکبرپور در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنی پوشیدن پیراهن مجیدی در طول فصل حساسیت‌هایی را در مورد تو به وجود بیاورد خاطرنشان می‌کند:«‌من اصلا دوست ندارم در مورد پیراهن حرف بزنم. در ضمن مگر شماره ۷ با دیگر شماره‌ها چه فرقی دارد. برای من مهم این است که بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم و بتوانم هواداران را خوشحال کنم.»

از سیاوش در مورد ترافیک خط حمله استقلال سوال می‌کنیم که او می‌گوید: «تیم ما فصل سخت و حساسی را در پیش دارد و باید در چند پست بازیکن داشته باشیم. من از رقابت کردن هیچ ترسی ندارم در ضمن در ۳ سال اخیر در پست هافبک بازی کرده‌ام. حالا باید دید قلعه‌نویی در مورد پست بازی من چه تصمیمی خواهد گرفت.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.