اکبر رضائی به مدیریت رادیو گفت وگو منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون صدای رسانه ملی اکبر رضائی به مدیریت رادیو گفت وگو منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو گفتگو ، عصر روز گذشته، در جلسه تودیع و معارفه، ضمن تقدیر از تلاشهای مخلصانه ابوالفضل نوروزی در اداره شبکه رادیویی گفت وگو، اکبر رضائی به مدیریت این شبکه منصوب شد.
در این جلسه که جمعی از مدیران و مسئولان رادیو گفت وگو حضور داشتند، در ابتدا، محمد حسین صوفی در سخنانی به تبیین اهداف و راهبردهای فراروی رادیو گفتگو پرداخت و در ادامه از زحمات دلسوزانه نوروزی در مدت اداره این شبکه تقدیر کرد.
معاون صدای رسانه ملی با اشاره به تقدیر شورای نظارت بر صدا و سیما از رادیو گفت وگو، پویایی این شبکه را مرهون تلاشهای مدیران و کارکنان آن دانست.
وی همچنین در پایان سخنان خود، طی حکمی ، اکبر رضائی را به مدیریت رادیو گفت وگو منصوب نمود.
در این جلسه، سرپرست سابق رادیو گفت وگو نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مدیر جدید این شبکه رادیویی، برای ایشان آرزوی توفیق کرد.
نوروزی ضمن تشکر از حسن اعتماد معاون صدا نسبت به عملکرد مدیران این شبکه، از تمامی پرسنل رادیو گفت وگو که وی را در مسیر هدایت این رسانه یاری کردند تقدیر کرد.
رضائی نیز در ادامه این جلسه طی سخنانی به تبیین دیدگاههای خویش در مورد هدایت رسانه شنیداری رادیو گفت وگو و اهداف و چشم اندازهای خویش در این زمینه پرداخت.
وی تحول در محتوا و نوآوری در رویه رادیو گفت گو را از مهمترین اهداف خود برشمرد و خواستار همکاری پرسنل رادیو گفت وگو در طی نمودن این مسیر شد.
در این جلسه که با حضور داریوش محبی، مشاور و مدیر دفتر معاون صدا به همراه علی اکبر خدابخش، مدیر روابط عمومی این معاونت نیز برگزار شد، مدیران و مسئولان بخشهای مختلف رادیو گفت وگو ضمن خیر مقدم به مدیر جدید این شبکه از مساعدتهای صمیمانه سرپرست سابق این شبکه سپاسگذاری کردند.
اکبر رضائی، پیش از این اداره دفتر صدا و سیما در هند و نیز ریاست مرکز صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد را بر عهده داشته است. /ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.