اکبر طاهری : مربیگری در تیم منتخب آسیا افتخار بزرگی است

۱۸م دیماه ،

مربی تیم تنیس منتخب غرب آسیا گفت: انتخاب شدنم به عنوان مربی تیم منتخب غرب آسیا افتخاری بزرگ محسوب میشود و امیدوارم این موفقیت ها همچنان تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران:از سوی فدراسیون جهانی تنیس اکبر طاهری مربی بین المللی کشورمان به عنوان مربی تیم تنیس منتخب غرب آسیا انتخاب شد تا وی تنیسورهای این تیم را در رقابت های تیمی آسیا که قرار است به میزبانی ویتنام برگزار شود همراهی کند.

این رقابت ها از ۲۵ بهمن ماه آغاز و به مدت ۲ هفته در هوشیمینه ویتنام پیگیری می گردد که در نهایت تنیسورهای برتر این دوره از بازی ها جواز حضور در مسابقات بین قاره ای را بدست می آورند.

گفتنی است: پیش از این نیز صدف صدق وزیری تنیسور نوجوان کشورمان به عضویت تیم منتخب غرب آسیا درآمده بود

اکبر طاهری : مربیگری در تیم منتخب آسیا افتخار بزرگی است


اکبر طاهری مربی تیم تنیس منتخب غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با دعوت فدراسیون جهانی تنیس بنده به عنوان مربی تیم تنیس غرب آسیا انتخاب شدم که یک افتخار بزرگ محسوب می گردد و قرار است بنده این تنیسورهایی از کشورهای را در رقابت های ویتنام همراهی کنم.


وی افزود: تنیسور هایی از کشورهای امارات، سوریه و یمن در این تیم حضور دارند و قرار است پیش از برگزاری مسابقات تمرینات آماده سازی را در چند جلسه انجام دهیم، در این رقابت ها تنیسورهایی از کشورهای شرق آسیا نیز حضور دارند که با توجه به پیشرفت آنها میتوان گفت که این پیکار ها از سطح بسیار بالایی برخودار خواهد بود.


وی تصریح کرد: چندی پیش بنده در کلاس مربیگری درجه ۳ که به میزبانی اسپانیا برگزار شد حضور پیدا کردم و همچنین به سبب سوابق کاری قبل از سوی فدراسیون جهانی به عنوان تنها ایرانی به عنوان مربی تیم منتخب غرب آسیانتخاب شدم که رسیدن به این جایگاه موفقیت بزرگی محسوب می گردد .


طاهری اظهار داشت: در حال حاضر یکی از اقدامات مثبت مسئولان فدراسیون کشورمان بهاء دادن به تنیسورهای رده های سنی پایه است که سبب شده در حال حاضر به موفقیت های ارزشمندی دست پیدا کنیم که امیدوارم این اقدامات در رده سنی زیر ۱۸ سال نیز به خوبی اجرا شود تا در این رده سنی نیز شاهد پیشرفت قابل توجهی در آسیا باشیم.
/آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.