اکران اینترنتی مستند «آن پیامبر» در پاسخ به فیلم موهن

۰۱م آذر ،

اکران اینترنتی مستند «آن پیامبر» در پاسخ به فیلم موهن آمریکایی، علیه پیامبر(ص) در بیش از ۵۰ شبکه ماهواره‌ای جهان و به سه زبان زنده دنیا آغاز شد.

به گزارش تفسیری فارس، چندی پیش انجمن گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت با مشارکت اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در پی ساخت فیلم صهیونیستی موهن به ساحت پیامبر اعظم(ص)، مستندی با نام «آن پیامبر» (the prophet) را ساخت.

این مستند که به عنوان اولین پاسخ جهان اسلام به فیلم موهن آمریکایی شناخته می‌شود در بیش از ۵۰ شبکه ماهواره‌ای از جمله شبکه‌های المیادین، ثامن تی وی، کوثر و … اکران شد.

همچنین مستند «آن پیامبر» در کشورهایی مانند ارمنستان، هند، واتیکان، ایتالیا، ایران و عربستان ساخته شده است.

در این مستند ادیانی چون زرتشت‌، مسیحیت، یهود، هندویسم، چین، سیک صابئین مندایی به واگویی بشارت‌های متون مقدس خود به پیامبر گرامی اسلام پرداخته‌اند.

 محمد کریمی گفت: اقدام هماهنگ شبکه‌های تلوزیونی و پایگاه اینترنتی‌های اینترنتی کشورهای مختلف در پخش مستند «آن پیامبر» پاسخ مناسبی به اقدامات توهین‌کنندگان و افراط‌گرایان غربی محسوب می‌شود.

وی گفت: از ابتدای این هفته (۲۷ آبان ماه)  مستند «آن پیامبر» به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی در اینترنت انتشار یافته است.

کریمی تصریح کرد: مستند «آن پیامبر» تلاش مشترک ادیان در دفاع از ساحت پیامبر اسلام و نشان از همدلی و اتحاد تمامی ادیان در برابر افراط گرایان است.

انجمن گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت، پیش‌تر نیز مستند «فراتر از فتنه» را در پاسخ به فیلم موهن فتنه ساخته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ملاحظه کامل یا دانلود این مستند به نشانی اینترنتی: www.ngoic.com مراجعه را کلیک کنند.

به منظور ترویج فرهنگ و سیره پیامبر اکرم(ص) هر گونه کپی‌برداری و انتشار یافتن از این مستند آزاد است.

سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.