اکران گسترده یک فیلم کمدی

۲۵م دیماه ،

داریوش بابائیان تهیه کننده فیلم گفت: استقبال چشمگیری از سوی سینماداران کشور برای نمایش این فیلم شد که نمایش های این کمدی متفاوت در جشنواره فیلم فجر (به ویژه در سالن های صحرا، آفریقا، شکوفه جوان و ..) ، حضور چهره های سینمای کمدی و همچنین تیزر جذاب فیلم از دلایل این استقبال بود.  دزدان خیابان جردن می تواند  مخاطبانی که سال هاست خندیدن را فراموش کرده اند، از ته دل بخنداند و به فکر وادارد.
این تهیه کننده در خصوص نمایش فیلم در تهران گفت : تاکنون نزدیک به  ۳۰ سالن سینما در تهران برای نمایش دزدان خیابان جردن قرارداد امضاء کرده اند و این فیلم در گروه سینمای قدس بعد از اکران فیلم «گیرنده» روی پرده می رود.
وی خاطر نشان کرد: این فیلم همچنین در اغلب استان های کشور به صورت همزمان به نمایش در می آید و مردم سراسر ایران می توانند بعد از پایان ماه صفر لحظات خوبی را با «دزدان خیابان جردن» تجربه کنند.
این تهیه کننده در پایان یادآور شد: جنس کمدی دزدان خیابان جردن با کمدی های سال های اخیر متفاوت است و بیشتر یک معضل اجتماعی را در قالب طنز نمایش می دهد. این گونه کمدی ها به مرور مخاطبان خود را جذب خواهد کرد و تبلیغ شفاهی مهمترین عامل فروش آن هاست.    
 در این فیلم بازیگرانی چون رضا شفیعی جم، فتحعلی اویسی، ارژنگ امیر فضلی، محمدرضا اسماعیلی، حمید گودرزی، رابعه اسکویی، حدیث فولادوند، نسیم فطرت، آرام جعفری، محمد شیری، ناصر سهرابی و با حضور حمید گودرزی و آرش میراسماعیلی نقش آفرینی می کنند.
مخاطبان می توانند آخرین خبرها و اطلاعات مربوط به فیلم دزدان خیابان جردن را از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس www.dozdanejordan.ir دریافت کنند.

 ۱۹۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.