اگر آدم برفی‌ها آب نشوند

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات بااوبا، موسسه‌ای معتبر و دارای قدمت در بازل سوئیس که با هدف تقویت هویت فرهنگی و توجه به ارزش‌های اجتماعی، بهترین راه شناساندن تفاوت‌های فرهنگی به نسل جوان را انتشار کتاب های مختلف از فرهنگ های متنوع می داند و قبلاً نیز کتابی از محمد رضا بایرامی با نام «کوه مرا صدا زد» منتشر کرده، اکنون داستان «اگر آدم‌برفی‌ها آب نشوند» را برای انتشار انتخاب کرده است.

در خلاصه داستان این کتاب می خوانیم: «کودکان یک روستا با هزار شوق و آرزو و پس از انتظار بسیار می‌خواهند بزرگ‌ترین آدم‌برفی عمرشان را بسازند. یک روز کامل زحمت می‌کشند و یک آدم‌برفی خیلی خیلی بزرگ‌ می‌سازند. غروب هم پدر و مادر‌هایشان را برای دیدن زحمت‌شان می‌آورند…اما صبح روز بعد مردم روستا با دستورهای آدم‌برفی از خواب بلند می‌شوند. آدم‌برفی هزار جور دستور می‌دهد و همه مجبورند عمل کنند. آدم‌برفی آن‌قدر دستور می‌دهد که آخر هم مقابل خورشید می‌ایستد و نمی‌گذارد بهار به روستا بیاید…»

نویسنده این کتاب در مقدمه‌ای که به درخواست ناشر سوئیسی آن نوشته شده، خطاب به کودکان و نوجوانان سوئیسی می‌نویسد:
«به امید آنکه این کتاب، پنجره‌ای ‌شود برایم تا با کودکان و دوستان نوجوان و ندیده سوئیسی‌ام آشنا شوم و سلام من باشد به تک‌تک‌شان که مهرشان محصور مرزها نیست. امیدوارم هیچ نوجوانی در هیچ جای دنیا آدم‌برفی آب نشده‌ای در زندگی‌اش نداشته باشد…»
لازم به ذکر است که این کتاب توسط آژانس ادبی کیا به ناشر مزبور معرفی و کپی رایت آن را فروخته است.
 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و سایر کتاب های انتشارات نیستان کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.