اگر به ولایت فقیه اعتقاد دارید دلواپسی معنا ندارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به منشا آرامش قلب و یا نگرانی و دلواپسی گفت: برای کسانی که به تکلیف عمل می‌کنند و به ولایت فقیه و بزرگان انقلاب که تیم هسته‌ای را فرزندان انقلاب خوانده‌اند، اعتقاد دارند دلواپسی معنا ندارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین حسین قیومی عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در همایش دل آرامیم که برای حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای توسط حزب مردم سالاری در هتل المپیک تهران برگزار شد اظهار داشت: باید از خود بپرسیم که آرامش قلب از کجاست و منشا نگرانی و دلواپسی کجاست؟

وی افزود: برای کسانی که به تکلیف عمل می‌‌کنند نگرانی و دلواپسی معنا ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین قیومی تصریح کرد: بنده از ۱۴ سالگی با امام خمینی(ره) آشنا شدم و بعد از اینکه انقلاب و جنگ تحمیلی شد و بزرگان انقلاب ترور شدند، ایشان هیچ گاه آرامش خود را از دست نداد. آرامش ایشان در هواپیما در هنگام بازگشت به میهن نشانه آرامش قلبی ایشان بود.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: اگر به ولایت فقیه و بزرگان انقلاب معتقدید، وقتی ایشان به بزرگان و تیم هسته‌ای اطمینان می‌کنند و آن‌ها را فرزندان انقلاب می‌نامند دیگر دلواپسی معنا ندارد.

وی افزود: کسانی که ایمان می‌آورند دلهایشان آرام می‌ یابد و به خاطر اینکه روی اشتباه خود بایستند جامعه را دچار چالش نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قیومی اظهار داشت: کسانی که قلبشان با خداست وقتی می‌بینند کارشان اشتباه بوده به سمت خدا باز می‌گردند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به اختلاس‌ها و رانت خواری‌ها تصریح کرد: وقتی به توحید و معاد باور قلبی داشته باشیم می‌دانیم که تکلیف ما رصد جامعه به طور صادقانه است تا بی جهت برای کسی هورا نکشیم و بی جهت از کسی حمایت نکنیم.

وی گفت: برخی از افراد خود را محور حق می‌دانند و بر این اساس مسائل را ارزیابی می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در پایان با اشاره به حدیثی از حضرت امام علی (ع) خاطر نشان کرد‌: مولای متقیان می‌فرمایند “خدایا این عزت برای من بس، که عبد تو باشم و این افتخار برای من بس که تو مربی و ارباب هستی و چنان کن که خود دوست می‌داری.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.