ایجاد اولین تشکل اسلامی فرهنگی بانوان دانشگاه آزاد مشهد

۱۲م آذر ،

نخستین گردهمایی بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با هدف اجماع فکری بر شکل‏‌گیری اولین تشکل اسلامی- فرهنگی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، دکتر اصغریان رییس منطقه ۹ دانشگاه آزاد اسلامی در این گردهمایی ضمن بررسی روند تغییرات در دانشگاه آزاد به بیان ویژگی‏‌های تبدیل وضعیت دانشگاه از منطقه‏‌ای به استانی پرداخت.

وی با تاکید بر توجه مضاعف ریاست دانشگاه به نگاه کیفی محور در فعالیت‌های مختلف دانشگاه از بانوان فرهیخته دانشگاهی خواست که با ورود به عرصه‌‏های فرهنگی و مدیریتی، دانشگاه را در رسیدن به اهداف خود پشتیبانی کنند.

در ادامه دکتر جاوید صباغیان نماینده ریاست دانشگاه در تشکل‏‌های اسلامی- سیاسی منطقه ۹ با تشریح وضعیت فعلی دانشگاه و لزوم حضور تشکل‏های قوی از اساتید و دانشجویان در بدنه دانشگاه، گفت: با توجه به توانمندی‏‌های بسیار بانوان هیات علمی، نقش آنان در مدیریت اسلامی دانشگاه بسیار حایز اهمیت است.

وی به برآوردن انتظارات ریاست دانشگاه مبنی بر همکاری و همیاری تمامی اعضای هیأت علمی به ویژه بانوان هیأت علمی در حرکت رو به جلوی دانشگاه به منظور ارتقای کیفیت و کمیت در دانشگاه تاکید کرد.

سپس خانم دکتر شاهرخ آبادی عضو هیات علمی واحد مشهد به ارایه گزارشی از حضور خود و خانم دکتر علی‏مرادی از اعضای هیات علمی واحد مشهد در اولین اجلاس سراسری بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و از فراهم آمدن شرایط جهت ایجاد اولین تشکل اسلامی- فرهنگی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد مشهد خبر داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.