ایران لنگرگاه ثبات و ناظم نظم منطقه است/ شعله بیداری اسلامی خاموش نخواهد شد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: کشورهای غربی و هم‌پیمانانشان تلاش دارند تا ناامنی را به ایران تزریق کنند و عربستان سعودی همان طور که ناامنی را به عراق، لبنان و سوریه منتقل کرد مایل است تا ایران را دچار بحران کند اما با وجود مرزها و نظام قوی کشورمان نمی‌توانند به خواسته شوم خود برسند.

“احمد بخشایشی” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به این که ایران امن‌ترین کشور در خاورمیانه است، گفت: ایران ما لنگرگاه ثبات و ناظم نظم منطقه است.
 
وی ادامه داد: کشورهای غربی و هم‌پیمانانشان علاقه‌مندند تا نامنی را به ایران تزریق کنند و عربستان سعودی همان طور که ناامنی را به عراق، لبنان و سوریه منتقل کرد مایل است تا ایران را دچار بحران کند اما با وجود مرزها و نظام قوی کشورمان نمی‌توانند به خواسته شوم خود برسند.  
 
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: اقداماتی که عربستان علیه دیپلمات‌های ما در یمن و لبنان انجام می‌دهد در همین راستا است اما می‌بینیم هرگز موفق نمی‌شود که به بیداری اسلامی که نتیجه انقلاب اسلامی ایران است لطمه بزند.
 
بخشایشی اظهار داشت: این بیداری اسلامی باید به نهایت برسد اما می‌بینیم عربستان با رخنه‌ای که در لبنان و سوریه کرده نمی‌گذارد این کشورها به ثبات برسند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: آن‌ها از قدرت داخلی ایران می‌ترسند و هر اقدامی که علیه کشورمان می‌کنند خارج از مرزهای ایران قرار دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.