ایسر با Iconia Tab A۱۱۰ ۷ اینچی به جنگ مینی آی پد می رود!

ایسر با عرضه تبلت اندروییدی ۷ اینچی به نام Iconia Tab A110 قصد دارد به جنگ آی پد مینی و کیندل فایر HD برود.

احتمال دارد که ایسر پیش از کنفرانس خبری هفته آینده اپل که به احتمال زیاد به معرفی آی پد مینی اختصاص خواهد یافت ، تبلت اندروییدی ۷ اینچی خود یعنی Iconia Tab A110 را معرفی کند . اما در این بین سوالی به ذهن می رسد که چرا ایسر می خواهد در این برهه از زمان وارد بازار مینی تبلت ها شود؟

در این زمان که گوگل با نکسوس و آمازون با کیندل فایر در عرصه مینی تبلت ها به صورتی پایدار با یکدیگر رقابت می کند و قرار است رقیب قدرتمند خوشنامی چون اپل هم به جمعشان اضافه شود قطعا ایسر نیز تحریک شده تا به جمع همکاران تبلت سازش بپیوندد. البته A110 ایسر برخلاف کیندل فایرHD و Nook HD بارنزاند نوبل، از آخرین نسخه اندرویید یعنی Jelly Bean بهره می برد. همچنین این تبلت با پردازنده Tegra 3 انویدیا و نیز اسلات های میکرو SD عرضه خواهد شد چرا که باوجود تنها GB 8 حافظه احتمالا کاربران به حافظه اضافه نیاز پیدا خواهند کرد. اما بدتر از این کیفیت پایین ۶۰۰* ۱۰۲۴ پیکسلی نمایشگر است که در دوران نمایشگر های نسل رتینا خیلی پایین محسوب می شود. به علاوه در حالیکه تنها با پرداخت ۱۹۹ دلار می توانید صاحب یک نکسوس ، کیندل فایر و Nook HD شوید ، A110 قرار است با قیمت ۲۳۰ دلار عرضه شود که اصلا منطقی به نظر نمی رسد.

به هر حال شاید ایسر از قبل هم در فکر تولید این تبلت بوده و حالا عرضه این دستگاه حتی با چنین شرایطی بهتر از عرضه نکردن آن است. اما همه شواهد نشان می دهد که A110 در رقابت با سایر مینی تبلت ها موفق نخواهد بود. شما چه فکر می کنید؟

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.