ایمیل ملی برای محاورات شخصی نیست

فروردین ۱۴۰۳

مدیر عامل پست گفت: کاربرد ایمیل ملی در محاورات ادرای است نه شخصی.

کرباسیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: ارائه سرویس ایمیل ملی بر پایه سرویس های تازه مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات شکل گرفت است به عنوان هزینه فعال سازی این سرویس پرداخت کند.

وی با تاکید بر ضربی امنیت سرویس ایمیل ملی اظهار داشت: این سرویس با ساز و کارهای در نظر گرفته شده از ضریب ایمنی برای نگهداری اطلاعات برخوردار است که برای ارتباط مردم با دولت طراحی شده است.
کرباسیان با بیان اینکه با وجود این سرویس پست الکترونیک امن مشکلات مردم در دریافت سرویس و مراجعه به سازمانها و دستگاه های حاکمیتی کاهش می یابد؛ادامه داد: از طریق این سرویس سازمان ها می توانند به مشتریان خود اطلاع رسانی کنند.
کرباسیان تصریح کرد: این ایمیل در مواردی چون انتخابات بازاریابی آگهی و اطلاع رسانی ها به صورت مستقیم در گاهی خواهد بود برای اینکه این اطلاعات را به اشخاص مد نظر برساند و در نتیجه بسیار از صرفه جویی های ملی به وجود خواهد آمد.
وی با بیان اینکه پیش از این ایمیل پست به ۱۵۰ هزار متقاضی واگذاری شده است افزود: با سرمایه گذاری صورت گرفته و رفع مشکلات قبلی به هر تعداد متقاضی حقیقی و حقوقی این سرویس واگذار می کنیم./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.