بخش اطلاعات شخصی در یک رزومه کاری

۳۰م دیماه ،

اولین بخشی که الزاما در هر رزومه وجود دارد اطلاعات شخصی است. دقت کنید که به جای نوشتن کلمه رزومه در اولین خط، نام و نام خانوادگی تان را بنویسید. زیر نام و نام خانوادگی، تاریخ تولدتان را بنویسید. بهتر است که به جای صرفا نوشتن سنتان، تاریخ تولدتان را کامل به صورت روز، ماه و سال بنویسید. بدین صورت شکل رسمی تری می گیرد و براحتی نیز با مدارک شناسایی شما قابل تطابق خواهد بود. پس از آن آدرس پستی و بعد شماره تماس خود اعم از تلفن ثابت و تلفن همراه و ایمیل.

امروزه آدرس ایمیل حتی از آدرس پستی نیز مهمتر است پس به خاطر داشته باشید که آدرس ایمیلی که مرتب از آن استفاده می کنید را در قسمت جزئیات تماس بنویسید. سعی کنید آدرس ایمیلی داشته باشید که مناسب کارهای اداری و ارسال رزومه باشد. آدرسی که ترجیحا ترکیبی از نام یا نام خانوادگی شما باشد.

اطلاعات شخصی دیگری نیز مانند وضعیت تاهل، ملیت یا وضعیت خدمت سربازی هم می تواند در همین قسمت نوشته شود اما این اطلاعات اختیاری است و بهتر است فقط در صورت قید شدن در آگهی استخدام آنها را لحاظ کنید. به هیچ عنوان نیازی به ذکر کردن نام همسر یا فرزندانتان نیست. اگر وب پایگاه اینترنتی شخصی، وبلاگ یا فوتوبلاگی دارید که از نظر حرفه ای می تواند به معرفی بهتر شما کمک کند، حتما آن را در همین بخش ذکر کنید.

نام و نام خانوادگی:

تاریخ تولد:

شماره تلفن ثابت (اگر در طول روز با این شماره در دسترس میباشید):

تلفن همراه:

ایمیل:

وبسایت شخصی:

نکته آخر در بخش اطلاعات شخصی در مورد عکس پرسنلی است. لازم نیست در رزومه عکسی از خود ضمیمه کنید، مگر کارفرما به صورت خاص از متقاضیان درخواست عکس کرده باشد.


استخدام ها | آگهی استخدام | استخدام
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.