این آقا اولین تماشاگری است که “جانگو”ی تارانتینو را دیده است! +‌ اولین اظهار نظر درباره فیلم و عکس‌‌اش با استاد در “کافه سینما”

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از کافه سینما در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

پنجشنبه, ۱۸ آبان ساعت ۰۱:۳۷ اردوان شکوهی

کافه سینما- انتظارها برای تماشای فیلم تازه کوئنتین تارانتینو حداقل درباره یک علاقه‌مند سینما نتیجه داده است.

فیلمنامه اریژینالی که کوئینتین تارانتینو برای «جانگوی رها شده» نوشته بالغ بر صد و شصت و هشت صفحه و طولانی تر از فیلمنامه های استاندارد حدودا صد صفحه ای رایج در هالیوود است. حجم فیلمنامه، مدت وقتی طولانی را برای فیلم می طلبد و گمانه زنی از آخرین فیلم استاد هم مانند «پالپ فیکیشن»، «جکی براون»و «حرامزاده های بی آبرو»، فیلمی لا اقل دو ساعت و نیمه است.

اخیرا نیکلاس آنتونی، که یکی از پایگاه اینترنتی ها به درستی لقب «حرامزاده خوش شانس» را به او داده!، موفق شده است که این فیلم را در اولین نمایش اش ببیند. آنتونی برای اثبات این ادعا عکسش را هم در کنار کیو.تی در پایگاه اینترنتی توئیتر قرار داده است:

آنتونی در توئیتر نوشته: «شب دیوانه نماینده ای بود! «جانگوی رهاشده» را در سونی استودیوز همراه با کوئینتین تارانتینو در اولین نمایش آن دیدم.»

یکی هم در ادامه از او پرسیده: «فیلم چطور بود؟ می تونی اطلاعاتی راجع به فیلم بدی؟»

و آنتونی در ادامه آورده: «فوق العاده سرگرم نماینده بود. نسخه ای که من دیدم سه ساعته بود. فیلم می توانست بیست دقیقه هم کوتاه تر و در عین حال همچنان جذاب باشد.»

که البته این نظر آقای آنتونی است. این احتمال وجود دارد که تارانتینو برای اکران عمومی تغییراتی در مدت وقت فیلم لحاظ کند اما مطمئنا طرفداران پرشمار کیو تی با اشتیاق و بدون پلک زدن به تماشای فیلمی ده ساعته از او هم خواهند نشست.

کافه سینما

Tags:

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.