این پارتی های سیاسی جمع صمیمی روزنامه نگاران اصلاح طلب است + سند

۱۹م آذر ،

واکنش توهین آمیز نویسنده روزنامه بهار به افشاگری باشگاه خبرنگاران:

افشاگری مستند باشگاه خبرنگاران در خصوص رفتارهای غیر متعارف خبرنگاران روزنامه اصلاح طلب در شبکه های به اصطلاح اجتماعی غربی با توهین و توجیه عجیب یک نویسنده این مجموعه های زنجیره ای روبرو شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، چند روز پیش افشاگری مستندی در خصوص برگزاری میهمانی های سیاسی روزنامه نگاران اصلاح طلب که اکنون پس از تعطیلی روزنامه “شرق” به روزنامه ای دیگر تحت عنوان ” بهار ” با مدیر مسئولی “سعید‌ پورعزیزی” مدیرکل اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری دوره “محمد خاتمی” که پس از سه بار توقیف دوباره منتشر می گردد کوچ کرده اند، توسط باشگاه خبرنگاران صورت گرفت.

تصاویر این میهمانی ها که توسط همین روزنامه نگاران اصلاح طلب به صورت گسترده در فضای مجازی انتشار یافتن یافته و سبب سوء استفاده رسانه های ضد انقلاب شده بود، نشان از اختلاط و رخنه در بین روزنامه نگاران شرق و بهار داشت که  از آن می توان به صورت قالب سازمان یافته ای برای تبلیغ و پیگیری اهداف ضد فرهنگی و عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی به منظور تامین خوراک ضد تبلیغی علیه نظام برای رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه تعبیر کرد.

پیش تر نیز استفاده از این گونه  روش های غیر اخلاقی در حلقه های اصلاح طلبان از جمله پروژه جذب نیرو در پارتی ها توسط اقایان مهدی خزعلی و محمد نوری زاد از متهمین فتنه ۸۸  و بواسطه سوء استفاده از  مهره های مبتذلی چون خانم ( یاسمین – ذ ) با تصاویری کاملا مستند کشف شده بود.

پروژه سوخته ای که هم اکنون نیز امثال آقایان مهاجرانی که  و محمد رضا جلایی پور از مهره های کلیدی رسانه ای روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان در انگلستان و با پولهای نفتی عربستانی ها دنبال می کنند . این دومهره سوخته فتنه ۸۸ نیز چندی پیش با برگزاری جشن تولدی به بهانه سالروز تولد محمد علی کاتوزیان از دگر اندیشان خارج نشین ، در روز اول ماه محرم هویت واقعی خویش را به طور کامل در معرض قضاوت افکار عمومی گذاشته بودند. جشن تولدی در دانشگاه ” سواز ” که از آن به عنوان مرکزی امنیتی برای آموزش بعضی چهره های اپوزیسیون ایرانی نام برده می گردد.

این مراسم با توهین به بنیانگذار کبیر انقلاب توسط اشخاصی معلوم الحالی چون هادی خرسندی نویسنده منحرف ضد انقلاب و  اجرای فرناز قاضی زاده از حقوق بگیران شبکه  BBC فارسی در  مراسم  همراه بود.


محمد رضا جلایی پور مدیر اجرایی جشن تولدی مشترک با عوامل رسانه ای دستگاه اطلاعاتی انگلیس در دانشکاه امنیتی سواز

میهمانی های بعضی از مهره های رسانه های اصلاح طلب فعال در فتنه ۸۸ در کنار عوامل رسانه ای دستگاه ملکه

اما آقای مجتبی فتحی از کارمندان روزنامه توقیف شده شرق که هم اکنون تحت عنوان نویسنده به روزنامه بهار کوچ کرده است با توهین به یکی از کاربران مستقل شبکه های اجتماعی که لینک این خبر را برای اطلاع رسانی به دوستانش در شبکه های اجتماعی انتشار یافتن داده است با حمله به باشگاه خبرنگاران و دست اندرکاران آن، رفتار غیر شرعی خبرنگاران اصلاح طلب در این میهمانی ها را رفتاری صمیمی و دوستانه ارزیابی کرده و انتشار یافتن تصاویر  این میهمانی مختلط را در فضای اجتماع مجازی اخلاقی می داند.


پاسخ  عجیب کارمند روزنامه بهار  در مقابل سوال یکی از کاربران اینترنت در خصوص اهداف برگزاری این میهمانی های مختلط

وی البته هیچ گونه اشاره ای به سوء استفاده از این میهمانی های مختلط غیر اسلامی برای جذب و پیشنهاد کاری به نویسندگان اصلاح طلب برای روزنامه های مرتبط با این طیف نمی کند.

این روزنامه نگاران اصلاح طلب فراموش کرده اند در جامعه ای فعالیت مطبوعاتی می کنند که مردم آن نه در شاخص های عرفی شان و نه در معیارهای اعتقادی و فرهنگی شان چنین اجازه ای برای اینگونه رفتارهای زننده و غیر اخلاقی به ایشان نمی دهند بلکه با اینگونه تفکرهای انحرافی برخورد کرده و آنان را از خود طرد می کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.