باخت فوتبال پنج نفره ایران مقابل اسپانیا

تیم فوتبال پنج نفره ایران نتیجه دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی بازی‌های پارالمپیک لندن را به اسپانیا واگذار کرد.

تیم فوتبال پنج نفره ایران مغلوب اسپانیا شد

در چارچوب روز چهارم بازی‎های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، امروز یکشنبه تیم فوتبال پنج نفره ایران در دومین دیدار خود به مصاف اسپانیا رفت. در این بازی که در ورزشگاه ریوربانک شهر لندن برگزار شد، شاگردان جواد فلفلی با نتیجه ۲ بر صفر متحمل شکست شدند.

تیم فوتبال پنج نفره ایران در حالی نتیجه این بازی را واگذار کرد که در جریان مسابقه سبز پوشان ایران عملکرد خوبی داشتند و در بیشتر دقایق جریان بازی را در کنترل خود داشتند اما بازیکنان اسپانیا با تجربه بیشتر از موقعیت‎های گل خود برای کسب برتری استفاده کردند.

هر دو گل دیدار تیم‎های فوتبال پنج نفره ایران و اسپانیا در نیمه نخست به ثمر رسید. مارتین گایتانا در دقایق ۱۳ و ۲۳ هر دو گل اسپانیا را دراین نیمه وارد دروازه ایران کرد. اسپانیا با این پیروزی ۴ امتیازی شد و در صدر گروه قرار گرفت.

مسابقات فوتبال پنج نفره بازی‏های پارالمپیک لندن از جمعه گذشته آغاز شد. تیم فوتبال نابینایان و کم بینایان ایران در روز نخست این رقابت‎ها به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه ۲ بر صفر متحمل شکست شد. تیم فوتبال پنج نفره ایران که در گروه A قرار دارد روز سه شنبه آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی را برابر بریتانیا برگزار می‌کند اما با توجه به دو شکستی که تاکنون متحمل شده است شانس زیادی برای صعود به مراحل بالاتر جهت رده‎بندی تیم‎های برتر ندارد و باید دیدارهای خود را برای رده‎بندی تیم‎های پنجم تا هشتم دنبال کند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , فوتبال پنج نفره ایرا, نتایج ایران در پارالمپیک


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نگار:

    واقعا مسی نتونسته یه گل بزنه اون وقت اسمشو گزاشته جادوگر فوتبال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.