تیم فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا اعزام نمی شود

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: براساس مصوبه هیات رییسه فدراسیون تنها تیم هایی در اولویت اعزام قرار دارند که حضور آنها در مسابقات برون مرزی منجر به ارتقای رنکینگ و کسب سهمیه شود. بنابراین فوتبال هفت نفره در اولویت اعزام قرار ندارد.

تیم فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا اعزام نمی شود

به گزارش ممتاز نیوز، محمد شروین اسبقیان اظهار کرد: براساس مصوبه ی هیئت رییسه فدراسیون جانبازان و معلولان تنها رشته هایی در اولویت اعزام فدراسیون قرار دارند که حضور آن ها در مسابقات برون مرزی منجر به ارتقای رنکینگ و کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شود، بنابراین فوتبال هفت نفره چون در اولویت مصوبه هیات رییسه قرار ندارد، ضرورتی برای اعزام این تیم به جام جهانی اسپانیا احساس نمی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور نمی کنید با عدم اعزام فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا، جایگاه این تیم از بین برود، خاطرنشان کرد: اعزام نشدن فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا به منزله متوقف کردن فعالیت های این رشته نیست، بلکه طبق برنامه ریزی سرمربی تیم ملی، اردوها و مسابقات قهرمانی کشوری این رشته برگزار خواهد شد و فعالیت های این رشته متوقف نخواهد شد.

اسبقیان تصریح کرد: چون بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در اولویت فدراسیون قرار دارد، تمرکز اصلی ما بعد از این روی مسابقاتی خواهد بود که سبب ارتقای رنکینگ ورزشکاران و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شود.

وی در پایان گفت: تا به امروز طبق تقویم ورزشی برنامه های خود را پیش بردیم و علاوه بر اعزام تیم ها به تورنمنت های برون مرزی در برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و مسابقات قهرمانی کشور نیز عملکرد موفقی داشتیم و از برنامه های پیش بینی شده عقب نیستیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.