باد به پرچم پیروزی اصولگرایان می‌وزد

حجت الاسلام شجونی در واکنش به اظهارات علی‌خانی:

عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به اظهارات قدرت الله علی‌خانی نماینده مجلس هشتم گفت: این فرد دچار توهمی همانند سران اصلاحات شده و باید نظاره گر این امر باشد که اکنون باد به پرچم پیروزی اصولگرایان می‌وزد.

حجت الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات قدرت الله علی‌خانی نماینده مجلس هشتم گفت: این فرد دچار توهمی همانند سران اصلاحات شده و باید نظاره گر این امر باشد که اکنون باد به پرچم پیروزی های اصولگرایی می‌وزد.

وی تصریح کرد: کسانی که سمبل آنها به اتاق فکر بیگانگان پیوسته‌ یا نمی توانند در میان مردم حضور یابند چگونه می توانند در میان ملت از مقبولیت و مشروعیت برخوردار باشند .

حجت الاسلام شجونی با اشاره به سوابق مدیریتی اصلاح طلبان یادآور شد: کسانی که از ضعف مدیریتی اصولگرایان سخن به میان می‌آورند به سوابق مدیریتی خود و رسوایی بزرگی همچون مجلس ششم نگاه بیندازنند.

وی ادامه داد: برخی از اصلاح طلبان اکنون تریبونی برای ارائه خواسته های شوم بیگانگان شده اند که باید از شکست های گذشته خود  درس عبرت گرفته و تجدید نظری در رفتارهای خود داشته باشند.

عضو مجمع روحانیون مبارز خاطر نشان کرد: اصلاح طلبانی که از مقبولیت میان اقشار جامعه سخن به میان می آورند بیشتر ملت اسرائیل را مد نظر خود دارند زیرا اکنون  آنها به دنبال برآورده شدن خواسته های این رژیم جعلی هستند.
انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.