حداد عادل تنها کاندیدای اصولگرای پیرو اصول جامعتین/ رمز پیروزی اصولگرایان در پیروی از آرای جامعتین است

اسفند ۱۴۰۲

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: پیروی و تبعیت از نظرات جامعتین، رمز پیروزی اصولگرایان و تحکیم پایه‌های اصولگرایی است.

“حجت‌الاسلام جعفر شجونی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ چگونگی فعالیت و جایگاه اصولگرایان در جامعه اظهار داشت: اصولگرایان هیچ‌گاه دچار افراط نشده‌اند، بلکه این مسئله بیشتر دربارهٔ اصلاح‌طلبان و رویکردشان در مجلس ششم و شکل‌دهی فتنه ۸۸ صدق می‌کند.
 
وی با بیان اینکه اصولگرایان با پای‌بندی بر اصول اساسی رویکردهای خود را اعمال می‌کنند، گفت: در انتخابات اخیر مردم شاهد عدم اتحاد و وحدت اصولگرایان بودند و این مسئله کمی به این جریان سیاسی خدشه وارد کرد، اما مسلم است که “حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی” اصلاح‌طلب نیست و کسی نمی‌تواند مدعی چنین امری باشد.
 
حجت‌الاسلام شجونی پیروی و تبعیت از جامعتین را رمز پیروزی اصولگرایان و تحکیم پایه‌های اصولگرایی در جامعه دانست و تصریح کرد: هر اصولگرایی باید با گوش فرا دادن به جامعتین درصدد جلب رضایت آن‌ها تلاش کند، چرا که جامعه مدرسین و روحانیت مبارز طی ۳۳ سال اخیر امتحان خود را در عرصه‌های مختلف پس داده‌اند، لذا همه باید در سیاست‌ها تابع آن‌ها عمل کنند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در انتخابات اخیر به غیر از “حداد عادل” کسی از این اصل پیروی نکرد و تا لحظه آخر در عرصه ماندند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.