بارساقربانی همیشگی اشتباه‌های داوری است

۸فروردین ۱۳،

به گزارش ایسنا، بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی‌که تا دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر یک از پاری‌سن‌ژرمن پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا بازی در نهایت با نتیجه دو بر دو به پایان رسد و امیدهای کارلو آنچلوتی و شاگردانش به صعود زنده بماند.

در این دیدار که در فرانسه برگزار شد، تیتو ویلانووا پس از دو ماه غیبت روی نیمکت آبی-اناری‌ها نشست ولی در نشست خبری قبل و بعد از بازی این حضور نیافت و این جوردی رورا دستیار او بود که به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او که در نبود ویلانووا مرد اول نیمکت آبی – اناری‌ها بود، از تساوی برابر پاری‌سن‌ژرمن ابراز ناراحتی کرد و تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست. رورا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از تیم حریف سرتر بودیم. عملکرد بارسلونا در این دیدار بهتر از پاری‌سن‌ژرمن بود. به همین خاطر از این تساوی ناراحتم، با این حال نتیجه خوبی را به دست آوردیم. پاری‌سن‌ژرمن تیم بسیار خوبی است و بازیکنان این تیم از توان بدنی بسیار بالایی برخوردارند.

دستیار ویلانووا در ادامه سخنان خود به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و گفت: چند اشتباه داوری رخ داد. در دیدار برابر میلان داور به ضرر ما سوت زد. امشب هم این اتفاق بار دیگر رخ داد و گل ابراهیموویچ در حالی‌که آفساید بود، درست اعلام شد. بارسلونا همواره قربانی اشتباه‌های داوری است.

در این دیدار لیونل مسی، زننده گل اول بارسلونا دچار آسیب‌دیدگی شد و در نیمه دوم جای خود را به سسک فابرگاس داد. رورا دربارهٔ مصدومیت مسی گفت: مسی از ناحیه ران پای چپ دچار کشیدگی عضله شده است. هنوز نمی‌دانیم که مدت زمان دوری او از میدان چقدر است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.