فغانی با احساسات یک میلیون هرمزگانی بازی کرد

۶ م دیماه ،

حسین جباری‌زاده پس از شکست دو بر صفر تیم فوتبال این باشگاه برابر استقلال در گفت‌وگو با ایسنا افزود: امروز تیم آلومینیوم نشان داد در عین جوانی و کم‌بضاعتی هیچ چیزی از تیم پرقدرتی همچون استقلال کم ندارد و اگر داور آن تصمیم اشتباه را در نیمه دوم اتخاذ نمی‌کرد، شاید اکنون با یک شگفتی مواجه شده بودیم.

وی با بیان اینکه در طول نیم فصل اول آلومینیوم چندین بار چوب تصمیم‌هایش اشتباه داوری را خورده است تصریح کرد: متاسفانه برخی اشخاص که با مسئولان دپارتمان داوری مشکل دارند با ایجاد فضایی ضد آلومینیوم سعی در ضدیت قضاوت‌ها علیه نماینده هرمزگان و خلیج فارس دارند.

جباری‌زاده با بیان اینکه شاید بنده از تصمیم اشتباه فغانی بگذرم اما مردم هیچ گاه این موضوع را از یاد نمی‌برند اظهار کرد: فغانی که از داوران برجسته و مدبر ایران است امروز نمی‌دانم چگونه از فاصله ۲۰ تا ۳۰ متری توانست صحبت بازیکن ما را بشنود. در حالی که بازیکنان تیم حریف به مراتب خشن‌تر بازی کرده و حتی بازیکنان ما را مورد لطف خود قرار می‌دادند اما داور هیچ گونه برخوردی با آن‌ها نداشت.

جباری‌زاده اضافه کرد: شاید دلیل این موضوع نام تیم آلومینیوم است که تنها ۶ ماه از حضورش در لیگ برتر می‌گذرد وگرنه چگونه است که برای تمامی بازی‌ها و تمامی تیم‌ها، داوران به سود تیم‌ها قضاوت می‌کنند اما همواره سر آلومینیوم بریده می‌شود؟

وی در پایان گفت: اگر قضاوت‌های اشتباه داوری در نیم فصل اول نبود اکنون جایگاه آلومینیوم به جای پایین جدول در بالای جدول بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.